Nee veulentje is er nog steeds niet Ben vanmorgen weer even blijven liggen, dat uurtje minder door het verzetten van de klok kon ik nou echt niet missen hoor. Iris is weer gewoon geweest, zoals alle nachten. Gisteren is het scheren bij de flanken niet meer gelukt, de dag was alweer voorbij voordat ik er erg in had.
Steek het kampvuurtje maar weer aan vanavond ben bang dat dat weer nodig is.
binky
Geplaatst: 25-03-12 10:43
Iedere dag klik ik dit topic even open om te kijken wat en of Iris al wat op de wereld heeft gezet,maar ik doe dit al zoveel dagen dat ik bijna ga denken dat dit een 1 april grap gaat worden/is. Kom op Iris bewijs me astjeblieft het tegendeel
xYaartje
Geplaatst: 25-03-12 10:44
Ietsjes verandering, maar nog geen veulen Maar zo te lezen heeft iedereen het wel gezellig gehad rondom het kampvuur
Naam ga ik zelf geven WenMLove dit doe ik altijd als het veulentje geboren is. Wij willen graag de naam in het Native American en het moet een betekenis hebben die bij het veulen past.
Onze Chayton is een valkpanterbonte, zijn naam betekent valk. Onze Shappa is een vos pintaloosa en hij was vanaf het eerste uur een dondersteen, zijn naam betekent rode donder.
Vandaag maar even in het zonnetje zitten en wat hout verzamelen dan stoken we vanavond het vuurtje weer op
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-12 11:58
pleiada schreef:
Wat leuk zeg dat je namen bedenkt met betekenis,daar hou ik wel van!
Enigste nadeel is dat het wel een paar dagen kan duren voordat ik de passende naam heb
iklieftponys
Geplaatst: 25-03-12 12:00
nou nou Iris, laat je veulentje ook eens mee genieten van het mooie weer!:P
Ik gok nu toch wel echt op een hengstje, kleur heb ik geen verstand van maar ik denk dat het woensdag geboren gaat worden!
gerban
Geplaatst: 25-03-12 12:01
Bedenk maar wat nieuwe liedjes voor vanavond, Iris wil toch een deel 3, gaat hier nog eventjes duren....
Mooi namen Bassenqua, ben al benieuwd naar de volgende naam!
Joltsje
Geplaatst: 25-03-12 12:01
we wachten geduldig af.. wat heeft ze een mooie kleur
Lukka
Geplaatst: 25-03-12 12:18
Weer even bijgelezen. Apart zeg, die namen! Ik vind ze wel heel mooi.
ievie
Geplaatst: 25-03-12 12:20
Iris maakt het wel echt spannend zeg.
En inderdaad een mooi idee, een naam die past bij de beebie. Volgens mij kan je nu al wel iets bedenken wat er bij past, iets met eigenwijs, verstoppen, haha..
horlynnses
Geplaatst: 25-03-12 12:21
Wat een verschil ik herkende haar bijna niet veel plezier met haar en natuurlijk het veulen
*Licht in het gras te genieten van het mooie zonnetje en bij te komen van het kampvuur*
Hmmm....... nog geen veulen. Hele mooie namen zijn het en leuk met die betekenissen!! Als het veulen er is komen we wel met zijn allen beschuit met muisjes halen hoor
pleiada
Geplaatst: 25-03-12 13:40
Bassenqua schreef:
pleiada schreef:
Wat leuk zeg dat je namen bedenkt met betekenis,daar hou ik wel van!
Enigste nadeel is dat het wel een paar dagen kan duren voordat ik de passende naam heb