Femke gaat uitstekend. Nageboorte was er binnen een half uurtje af en ze heeft er weinig last van gehad. na de bavalling heeft ze niet 1 keer gelegen en is ook niet onrustig geweest. Als je dr zo ziet heeft ze er weinig aan geleden
Bassenqua
Geplaatst: 19-05-12 13:19
Oh dat vind ik fijn Elien, vond dat vreselijk bij Viga, ookbij haar was de nageboorte er met een half uur af maar oei oei wat heeft ze het zwaar gehad daarna. Blij dat dat jou moedertje bespaard is gebleven
Mii_Jessica
Geplaatst: 19-05-12 16:12
Gefeliciteerd! Wat een mooi veulen! Love palomino
Twinklestar
Geplaatst: 19-05-12 16:26
Jaaaaaaaaaa ...........gefeliciteerd met deze , erg mooie, jongen !!
Gefeliciteerd Eline met die prachtige mannetje! Die ga ik zeker een keer bekijken!
jokari
Geplaatst: 19-05-12 22:48
Gefeliciteerd !! Draak heeft voor mooie kinders gezorgd bij zijn harem.
JoyCiej007
Geplaatst: 19-05-12 23:05
Ikke ben na m'n werk ook even op onaangekondigde kraamvisite gekomen. Sappos en Eline waren er ook.
En hij is zóooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooooooi, lief leuk en schattig!!!!
Elien, nogmaals van harte gefeliciteerd met dit prachtige mannetje.
En je bent wel gemeen om iedereen zo lang die droogfoto's te onthouden!!!! Maar ik verwacht dat je nú wel achter je lappie zal zitten om een topic te openen
oh jeetje, kraamvisite is net weg en er zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel foto's gemaakt. weet niet of ik het vandaag nog ga redden ...................maar hij is zoooo leuk haha