Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Nee rustig slapen zit er niet in, de wekker maakt me steeds wakker.Maar geeft niks hoor, als het veulen er gezond naast loopt en het Iris goed gaat zijn we dat zo weer vergeten....oh nee, dan gaat het waken bij Viga beginnen.
Bassenqua schreef:Helaas Browniee, ook bij Viga moet er goed gewaakt worden, twee jaar geleden heeft ze een zware bevalling gehad waarbij we met 2 man het veulen eraf hebben moeten trekken. Ik vind het bij Viga net zo spannend als bij Iris maar inderdaad, hier is bewust voor gekozen. Ik heb er ook geen problemen mee hoor, ik heb het er voor over, absoluut.
Maydine schreef:Bassenqua schreef:Helaas Browniee, ook bij Viga moet er goed gewaakt worden, twee jaar geleden heeft ze een zware bevalling gehad waarbij we met 2 man het veulen eraf hebben moeten trekken. Ik vind het bij Viga net zo spannend als bij Iris maar inderdaad, hier is bewust voor gekozen. Ik heb er ook geen problemen mee hoor, ik heb het er voor over, absoluut.
Ik vind dat Viga ook haar eigen kraamstal topic mag hoor!
Bassenqua schreef:Helaas Browniee, ook bij Viga moet er goed gewaakt worden, twee jaar geleden heeft ze een zware bevalling gehad waarbij we met 2 man het veulen eraf hebben moeten trekken. Ik vind het bij Viga net zo spannend als bij Iris maar inderdaad, hier is bewust voor gekozen. Ik heb er ook geen problemen mee hoor, ik heb het er voor over, absoluut.
Sanne135 schreef:Waarom moest het veulen worden ingeslapen?
Echt leuk dat zoveel mensen het hier volgen. Geboorte blijft altijd speciaal vind ik. Vooral als je er al eventjes naar uitkijktwoon waarschijnlijk heel wat kilometers bij je vandaag, maar toch voelt dit nu wel dichtbij!
Lisanfellow schreef:Goeiemorgen, tuurlijk weet ik dat het hier om Iris draait, waarom ik toch Benthe heb opgeschreven![]()
...