de stukken bij de weg en overgang heb ik haar ook ruim optijd aangelijnd hoor maar we zitten aan de rand van het bos en dat is ook grotendeels omheind dus daar kan ze los ze blijft goed bij Jorny
Aaaaaaah!! Wat een geweldige foto's Wat is kleine Bloem toch stoer Helemaal alleen met die joggers mee En die foto bij dat tunneltje is ook echt zoet Ziet er uit als weer een heerlijke rit
Ine23
Geplaatst: 07-08-11 14:51
Superleuke foto's weer ! Bloem is echt heel erg cool
Ine, dat moeten we nog even met alle partijen overleggen Maar ik wil haar in principe wel ruim voor de winter in de kudde hebben, zodat ze dan al een boel vriendjes heeft
Wat wordt ze groot!! Wat een cool paardje is ze toch!!
kally
Geplaatst: 08-08-11 21:20
Leuke foto's , en wat doet ze het goed......
jackyline
Geplaatst: 13-08-11 05:04
Gister zijn we weer lekker wezen mennen en Martine was mee. Ging allemaal erg leuk . Martine heeft weer veel gemaakt. Lekker op de hei kleine "picknic" gehouden met de paarden op schoot zo ongeveer. Het was wel druk met andere paarden in het bos Ik kom nooit iemand tegen maar vandaag meerdere die langs kwamen. Er kwamen er drie even bij ons( waarvan ik ook iemand kende) staan en ze wilde graag ook foto's van hun te paard Ze reden op gegeven moment weer weg en wij maakte ons ook op om te gaan. We lieten Bloem weer los en de troela ging in galop achter die drie paarden aan, die al wel uitzicht waren, ipv dat ze bij ons bleef. maar al heel snel kwam ze ook terug gerent met een van die paarden achter zich aan. De ruiter kon haar paard niet houden en viel eraf, en die rende achter Bloem rondjes om ons heen om haar te pakken . We waren met stomheid geslagen in eerste instantie Ik stond met Jiske en Jorny aan de hand en die bleven gelukkig redelijk rustig bij dit alles. Daarom durfde ik Annelinde en Lou elle die twee vast te laten pakken en het lukt me om tussen Bloem en de ruin te komen hem te pakken en weg te leiden. We zijn allemaal met de schrik vrij gekomen geloof ik