Ik snap dat het moeilijk is hoor! Maar ze krijgt het dus goed thuis! Dan is het al een fijner idee om haar weg te geven denk ik!
Ahhh cheveyo vindt het iets minder leuk zo te zien haha? Wel een cute foto
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-11 23:10
Ja lief he,hij deelde ook zijn moeder met haar... 1 troost,hij zal haar nog meer missen dan ik doe,....heeft hij geen speelmaatje meer.... Ach en onze shet Pepper wordt ook altijd ziek als er een veulen weg gaat
Nu ja laat die kleine boef dan nog maar tijdje blijven he is wel heel schattig,hij en zijn mama staan echt uren lang samen te kroelen en te tutten op stal..daar kan ik zo van genieten Lang leve de camera's
Wat een schatje! Kun je hem niet houden? Als 2e dekhengst misschien? Zelfs ik zal hem missen als hij weggaat, verder nooit gezien ofzo, maar vooral de foto's, de verhaaltjes, gekke avonturen!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-11 23:23
Houden is niet echt een optie,.... Als het aan mij ligt houden we alles,maar ja we hebben 7 volwassen paardjes waar ik geen afstand van wil doen en ze verdienen allemaal hun aandacht... We hebben geen haast,hij staat zelfs nog steeds niet te koop Voor mij is het dubbel emo,omdat hij naar mijn vader is vernoemd.. misschien gaan we hem wel showen volgend jaar
Hij blijft dus nog een tijdje! Dat is wel leuk, zien we hem nog een beetje opgroeien (tenminste als je nog foto's blijft posten ) jaa ik snap dat je hem niet kan houden hoor.. oeehh dat lijkt me leuk, neeem een camera mee he!
Bassenqua
Geplaatst: 08-10-11 23:32
sandra3235 schreef:
Ga jij nog eens buurten bij haar dan???
Wat denk jij dan? Weet alleen verder niks van de eigenaresse, heb haar een paar keer gesproken op show/keuring, vraag jij anders even aan haar of ze me een mail wil sturen? Geef mijn emailadres maar aan haar Zou het wel héél leuk vinden om Imala eens te gaan zien.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-11 23:40
Julio,opgroeien wel,groeien niet Ik blijf hier gewoon updaten hoor tot jullie het zat zijn ben zelf veels te verliefd op hem om het en hem niet te delen
Bassenqua,ja zal ik zeker doen,Wynona staat ook bij Assen in de buurt,.misschien 2 vliegen in 1 klap bezoekje??? Kan jij mij weer blij maken met foto's
Bassenqua
Geplaatst: 08-10-11 23:43
Wynona ook in de buurt, dat wist ik niet joh, leuk! Als jij denkt dat de baassjes van Wynona dat ok vinden dan ga ik graag een keer heen!
M3lisss
Geplaatst: 08-10-11 23:43
Even nog een reactie op de foto's in de OP: Gossie Die zou nog wel in mijn tas passen!
Fijn dat je nog bij de kleine op bezoek kunt gaan als ie straks een nieuw baasje heeft.
Hey San, ik denk aan je vandaag! Ik had als verassing nog langs willen rijden met Martijn. Kon ik weer even je pennytroostmeisje zijn. (Helaas ben ik elders nodig, stuur je pb) Dikke knuffel voor jullie daar! Imala krijgt een heerlijk plekje!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-11 22:38
Pepper...lief van jullie,mijn eigen troostpennymeisje maar ik kan jou ook wel een geven.....
Imala doet het erg goed op haar nieuwe stekkie,lijdt aan hoogmoedswaanzin geloof ik,vindt alles en iedereen leuk en is niet bang...nieuw baasje is iig erg blij met haar.... Maar wat was het slikken Cheveyo is stikverdrietig en rent nu steeds gillend achter Imala's mama Desert aan die haar dochter ook zoekt,dat vind ik nog erger dan mijn eigen gemis...
jolandje
Geplaatst: 09-10-11 22:42
zó zielig, zo'n gillend veulen, heb er hier ook een lopen
Bassenqua
Geplaatst: 10-10-11 08:55
Ach jee, Desert ook zo van slag ? Oh dat lijkt me vreselijk, dat ze alletwee zo overstuur zijn. En Imala heeft nergens last van ? Belachelijk. wel fijn dat ze zich gelijk zo thuis voelt op haar nieuwe adresje.
Enorm groot leed is dat dan voor die diertjes hè , ze snappen ook gewoon niet waar Imala naartoe is natuurlijk , voor hetzelfde geldt ligt ze ergens te creperen van de pijn , alleen zonder kudde , weten die dieren veel dat het allemaal wel okee is
Terwijl zij als het goed is op een heel leuk en interessant nieuw plekje terecht is gekomen en allerlei afleiding heeft aan al dat nieuws
ah arme desert fijn dat Imala wel een goed plekje heeft gehad.
Ik hou me nog aanbevolen om een keer langs te komen, zal Charlie95 eens pb'en of ze nog interesse heeft maar aankomende maand is het druk druk en nog eens druk.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-11 21:45
Desert is nog steeds verdrietig en Cheveyo liep vandaag met zijn ziel onder zijn armen,zijn speelmaatje was er niet,dus heb ik maar met hem gespeeld en ja hoor hij ligt nu net als Yuma deed op schoot Ik heb wel gave springfoto's van hem,hij kan zich zelf ook zoet houden En voor Imala is het een 1 groot feest op haar nieuwe adres,ze vind alles leuk,heeft al kennis gemaakt met de kudde,vond de haflinger wel heeel groot maar stapte dapper op hem af Ze staat met haar nieuwe vriendinnetje ook een amha merrieveulen in 1 stal en dat gaat ook heel goed.