Stille meelezer.. lijkt me apart om het te zien gebeuren..
Nada
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-10 10:32
EngeltjeS schreef:
ze lijkt nog wel erg lenig
Ze is zeker lening. Ze heeft een aardig bescheiden buikje. En kan nog gewoon omrollen enzo .
Dat ze niet weet wat ze er mee aan moet klopt volgens mij wel. Zo'n type merrie is het wel. We hebben altijd al gezegd dat als ze drachtig zou zijn en ze moest veulenen dat ze een type is om in paniek te raken..
ze lag ze was heel zachtjes aan het hinneken en naar d'r buik kijken enz was helemaal alleen dacht nu gaat het gebeuren
uiteindelijk heeft ze nog 3 dagen vast gehouden...
Nada
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-10 10:44
Gentlegiant schreef:
ze ligt wel veel of valt dat wel mee?
Denk dat het niet zo heel erg lang meer zal duren...
Ja ze ligt heel erg veel! Aan het uier enzo te zien houd ze het nog wel even binnen hoor! Maar het blijft een maiden en een hele aparte merrie, dus je weet het maar nooit .
Ze heeft waarschijnlijk gewoon ontzettend veel last van het veulen(die gaat proefdraaien enz). En aangezien ze zo'n bescheiden buikje heeft doet hij haar denk ik ook sneller pijn. Dus vandaar dat ze zo onrustig is.
Laatst bijgewerkt door Nada op 11-03-10 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt
wij hebben 2 merrie veulen boksen wij zetten dan de merrie in de boks met camera mischien dat hun het zo doen of de camera ergends anders neer hangen?
Gentlegiant
Geplaatst: 11-03-10 14:41
Marlou_ schreef:
Ik vind het echt een leuk idee met die cam zo! dat iedereen mee kan kijken.
Ze is inderdaad denk ik even der beentjes strekken.
Moet ook gebeuren he
djnien
Geplaatst: 11-03-10 15:17
Die buik gaat lekker tekeer zeg
Nada
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-10 15:28
Joy was inderdaad even lekker naar buiten . Haar buik leek wel een skippybal net. Veulen is lekker actief!!
Heb meteen even onze internet expert naar de cam laten kijken en die heeft hem weer aan de praat gekregen .
Niet echt veel verandering vandaag bij Joy. Alleen dr kling was opeens ontzettend uitgerekt!!
Joy staat nu in de grootste stal en dus op de cam. Als het veulen er is blijft ze nog in deze stal staan. Maar zodra Jill wat spannender wordt ruilen Joy en Jill gewoon van stal. En komt Jill dus in deze stal en op de cam .