Vind ook dat je stallen moet bijbouwen!! Wat een lief hoofdje heeft ze en echte fonkeloogjes! Prachtig meisje hoor!
sandra3235
Geplaatst: 19-04-10 22:58
Ah Elien,...ze is echt leuk,...mooi luxe en met lange stelten Zou ook wel een leuk setje met Yuma vormen
wat ik alleen jammer vind nu,..ik ga je mailtjes missen met tietenfoto's Zal ik jou dan maar blijven sturen??
Ja Elien gaat haar niet houden???Ze kan bij je in je kamer als je verbijf af is??????????Als zijnde huismascotte
Sappos
Geplaatst: 19-04-10 23:20
Ingmar_ schreef:
Jammer. Dan moet je nog een paar stallen extra bouwen
Mijn woorden
Manda
Geplaatst: 19-04-10 23:40
Ze is geweldig Elien! Wat een ontzettend mooi hoofdje!!!!!!!!! En die zilveren benen en lichte manen en staart, prachtig!!! Wat is het bruin van haar vacht licht trouwens, mooi zeg!
Nou, je hebt ook echt gekregen wat je wens was he, en de appie komt vanzelf, moet wel, zie ik trouwens al een gestreepte hoef?
ik vond dr juist redelijk diep bruin van kleur. hahah dr beentjes worden als het goed is zwart. er zit nu al een zwarte/grijze gloed overheen. ze heeft inderdaad 2 gestreepte voorhoefjes, maar er staat me ook iets van bij dat zilvers dat vaker hebben. verder heeft ze geen stippen/marmer, maar ook dat zegt niks, want mylo krijgt ook nu pas echt een gemarmerde huid. ze blijft dus een verrassing
sandra, tuurlijk wil ik nog tieten-mailtjes ( ), ik kan je er alsnog een paar van sil terug sturen
Manda
Geplaatst: 19-04-10 23:52
Nine is een stuk donkerder volgens mij, maar die is dan niet bruin
Ze moet toch wel ergens een appaloosa kenmerk hebben?? Een klein stipje of streepje ofzo?
nee, nog niks gevonden, maar mylo had ook alleen de paar stipjes op zn kont.
'......' (naam zijn we nog niet uit. niet alle familieleden zijn het er mee eens )heeft echt ENORME stelten. ze kan niet eens normaal draven, want dan valt ze er over. dr achterbenen vliegen dan echt voorbij dr voorbenen ze is ook maar liefst 61cm!!! pfiew!!!
ik moet nu echt slapen. ben dood en dood op (vanacht alleen maar naar de cam zitten staren)
Wow nice Elien! Maar wel beetje jammer dat er iemand voor de trein moest springen
Steefjevos
Geplaatst: 20-04-10 14:51
Pas vandaag kon ik bijlezen, maar wat een leuk veulen! Op deze foto's kun je nog niet echt die lange stelten zo goed zien, maar ze is in vergelijking met d'r moeder best aan de maat zo te zien! Wat mooi, die witte maantjes en staartje! Ben benieuwd naar een KS-ITP topic En ook heel benieuwd hoe haar vachtje er over een paar weken uit ziet.. Gefeliciteerd