Zit nu even met laptop naast de stal die open staat, waar een terrasverwarmer op staat, en Imara ligt te snurken met dekentje op.
Viel me vanmiddag op dat ze ineens een bol buikje had, en als ik er aan zat kromp ze ineen.
Zal maar eerlijk zijn, de vooruitzichten zijn slecht.
Ze moet nu ongeveer nog een halve tube van de klysma, maar denk niet dat ze verstopt zit. We hebben 2 tubes, we doen er maar 1, wil het niet zullen we inladen en naar de kliniek, hoe we dat gaan doen met Imara is mij nog een raadsel, maar lost zich wel op, waag me leven wel, hoe gevaarlijk ook.
We blijven realistisch, we gaan geen weken aan het kloten. Ze ademt zo slecht omdat ze dus buikpijn heeft. Ben al hele middag haar buikje aan het masseren, vind ze heerlijk. Paulien geniet van de warmtelamp, gaat er helemaal voor staan.
Niet gek dat drifnken niet van harte gaat.
zo terug, mevrouw wil even omhoog lukt haar niet alleen
shera
Geplaatst: 17-02-10 19:18
jeetje, het zit je niet mee zeg! Veel sterkte en ik hoop voor je op een goede afloop
Ach arme Imara, arme Paulien en arme jij......kan het nou niet een keer normaal gaan voor je!! Ik ga een kaarsje voor jou en imara opsteken......ik hoop echt dat er verbetring in komt!! Sterkte meis!
Mariposa11
Geplaatst: 17-02-10 19:25
heel veel sterkte voor jullie alle drie!! goed teken dat ze drinkt! hoop echt dat het goed komt!!
Als je ook maar ergens hulp bij nodig hebt. je weet me te bellen en ik kom direct naar jullie toe! Al is het midden in de nacht!
Ilsje87
Geplaatst: 17-02-10 19:31
och och och.. heel veel sterkte!
loriene
Geplaatst: 17-02-10 19:38
He bah,eerst blijdschap over de geboorte die gelukkig goed afliep en nu dit weer. Hoop voor je dat ze snel opknapt en dat je niet naar de kliniek hoeft met het hele spul. Duim voor jullie.
Ik wil je heel veel succes en geluk wensen. Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat Imara zeer binnenkort zelfstandig goed drinkt en dat zowel moeder als kind er helemaal bovenop komen.
riviera2
Geplaatst: 17-02-10 20:08
Veel succes met Imara. Hopen dat het allemaal snel de goede kant opgaat!!