Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vorstin schreef:Eigenaresse van het veulen heeft inmiddels met mij gebeld en gaat nu contact opnemen met Frank vd Laar. Ze houdt ons op de hoogte, verwijten zijn nu niet meer op zijn plaats, nu ik de situatie ken.
Jeanine84 schreef:Ik snap sowieso niet dat hier een discussie wordt gevoerd! Die meisjes vechten voor dat veulen, reken maar dat het meerendeel meteen het veulen had laten in slapen! Ze verdienen niks meer dan lof! Ik weet namelijk niet of ik hetzelfde had gedaan!
Whinnylando schreef:Vraag me af of het veulentje kan staan? Heb ook zoiets dergelijks meegemaakt maar dat veulen heeft in de kliniek een spuitje gekregen. De gewrichten waren niet gehard en dus nog veel kraakbeen, had geen kans om ooit te gaan staan. En al zou je het omhoog helpen en sterker laten worden dan zou het gaan vervormen.
Hoop dat het met dit veulentje beter gesteld is.
Succes!
Vorstin schreef:VivaLaVida schreef:Andere mensen weten het altijd beter en geven tal van adviezen.. Kies eruit wat je denkt dat goed is, maar luister vooral naar je gevoel
Jammer van je laatste opmerking. Had ik jaren geleden naar mijn gevoel en mijn oude dierenarts geluisterd, dan was mijn 4 wkn te vroeg geboren veulen gewoon doodgegaan. De mensen hier die adviezen geven doen dit om te helpen!!!! Niet om te veroordelen. Ik mag toch zeggen dat ik ervaringsdeskudige ben, zie mijn verhaal. Enig realisme is hierwel op zijn plaats. De mensen die het hier cru (of hard) verwoorden, zijn de realisten, vrees ik. Ik hoor daar ook bij. Het feit dat de da van de TS het over de mogelijkheid om naar de kliniek te gaan heeft gehad, maar dat de ouders van de TS dit niet willen bekostigen, is wat de discussie hier zo verhevigd. Er ontstaan nu 2 kampen, dat is jammer.