Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Witje2 schreef:Die van mij is nu ook nog klein, hij redt de 1.55 cm misschien net aan. Hoop ook dat ie de 1.65 gaat halen. Soms zou ik weleens in de toekomst willen gluren... Zal ie het gaan halen? Of blijft het een grote pony...
. Zitten wel veel paarden van 1.65 in zijn familie, maar ook een paar van 1.60. Moeilijk te voorspellen. Ik blijf duimen.
Maar inmiddels al zo blij met hem, dat ie toch mag blijven, ook als ie niet zo groot wordt.. O:
Janinevv schreef:Wat goed essxan!
Staat haar mooi die kleuren
San_ner schreef:Salatiga, oh wat leuk! Pablo staat ook als WPBR geregistreerd, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar allemaal niet zo in verdiept heb.
Billionache, knappe Regreso! En wat een grapjas met de kerstfoto’s. Ik volg jou nog steeds op Instagram, dus zie hem daar alsnog lekker vaak langskomen.
StalMelyn, wat leuk, gefeliciteerd!
Joltsje, wow ik dacht ook dat die van jou veel groter was! Ik dacht echt dat hij al een enorm paard was. Foto's kunnen flink vertekenen.
Janine, wat leuk! En fijn dat ze zo braaf was met het wandelen.
Zebrastreep, handig dat ze daar ook lekker wandelen. Met het vaker doen zal ze vast wel meer gaan ontspannen uiteindelijk.
Essxan, knap paard! Die kleur staat inderdaad goed!
Hier gaat het ook nog steeds goed, hetzelfde als eerder eigenlijk.We zijn alleen héééél erg aan het aftellen naar de verhuizing. Volgende week woensdag gaan ze lekker naar een hele fijne stal toe.
Waar ik altijd bang voor ben met het opzeggen van de stal is nu aan het gebeuren, dat de paarden minder goed verzorgd worden. Ze krijgen steeds minder eten, vooral in verhouding met de rest, dus ik ben er helemaal klaar mee. En zo zijn er nog steeds meer dingen die erbij komen.
[ [url=m/2ifJwl.jpg]Afbeelding[/url] ]