Zo, even tijd voor een bijleespost haha! Het ging hier zo hard dat ik het echt niet meer bij kon houden.
Janine, wat fijn van je trailer! En wat goed dat ze er zo opliep.
Ik rij trouwens eigenlijk alleen op mijn Fjord. Laatst heb ik wel twee keer op het paard van mijn schoonouders gereden.
Nynkster, wat een knapperd, mooie uitstraling heeft hij zeg!
Kimvicious, oh wat fijn dat het er eindelijk opzit. Nu lekker aan de slag.
StalMelyn, wat een knapperd! Sowieso een enorme ponyfan hier haha!
Twinklebel, wij wachten ook langer met beleren hoor. Ik wil er eerst echt een goede basis in aan de hand en daar zijn we nog lang niet. We zijn bezig met grondwerklessen en uiteindelijk gaan we dat uitbreiden naar longeren. En dan is er ooit de tijd dat we erop gaan. Ik heb ook totaal geen haast eigenlijk en het is nog zo’n puppy nu.
Pablo gaat ook nog goed. We gaan lekker door met de grondwerklessen en dat pakt hij steeds fijner op. Eerst kwam hij nog snel omhoog als het hem wat teveel werd, maar nu doet hij het heel leuk. Verder leg ik er af en toe een zadel op, dat maakt hem allemaal niks uit.
Wel gaat hij aan het einde van deze maand alweer verhuizen. Aan de ene kant vind ik het lastig, omdat hij dan weer op een andere plek staat, maar er zijn zoveel dingen die ons tegen zijn gaan staan op de huidige stal dat het wel de betere keuze is.
En hij gaat natuurlijk samen met mijn Fjord, dus hij is niet alleen.
Nu nog 4 weken volhouden en dan lekker naar de nieuwe stal.