Hij ziet er prachtig uit stalmelyn! Moet goed komen op de HK!
Mijn vriendje maar weer eens
StalMelyn
Geplaatst: 25-11-20 12:12
Dankjulliewel. Zo op de foto vind ik hem ook heel mooi. Ook in het echt hoor maar ben dan te kritisch haha. Moet gespierder, breder etc maar hij is maar 2,5 jaar. Dat kan natuurlijk niet.
Ik ben iig heel trots en doe mijn best. Meer kan ik niet doen. Kijk heel erg uit naar februai.
Vergeet stamboekpapier niet op te sturen! (En voor jezelf even in te scannen/foto te maken)
Las dat in het vraagprogramma maar bij bevestiging van opgeven en verder lees je er niets meer over. Vond dat toch apart want inschrijving geldt alleen als ze beide binnen hebben op tijd.
Ooh wel spammen met keuringen. En in de corona tijden misschien ook nog linkjes naar het online kijken naar de keuring.
Hoe gaat t verder met jullie knollies? Nakagami gaat super. Hij snapt het rondjes rennen aan de longe al wat beter en komt 1kant op al netjes terug in stap.
Onder de ruinen/hengste baasjes. Pakken die van jullie ook alles beet? Die van mij is te grappig (ik hou er van). Touwtjes van het stro, vandaag mijn longeerzweep, rits van de jas. En laatst bij het vaststaan voor iemand anders zijn box alles van het haakje.. oepsie.
Hij is super lief, verwacht dus niet dat ie andere paarden wat doet, maar ben wel wat bang voor hun dekens hahah.
Verder een wat lukt al lijstje: Poetsen hele lichaam Vast staan Hoeven krabben (ook als hij los staat). Trailer verkennen (nog ff oefenen voordat t echt bevestigd is) Longeren in draf met afgezette bak. Deken op Chabrak op (nog spannend) Peesbeschermers om
Vandaag maar eens met hem gaan 'knuffelen' nog nooit gedaan bedacht ik me. Dus om zijn hals gehangen en geknuffeld. Vond ie wel wat vreems haha. Netjes meelopen
De keuring wordt uitgezonden dus kan de link wel plaatsen dan (als ik dat niet vergeet haha)
Janinevv
Geplaatst: 25-11-20 22:22
Nou ik heb afgelopen zondag weer eens op m’n schoonzus haar paard gereden lang geleden ! Dat ik de oude rijbroek nog paste, het is een draver en heb er alles mee gedaan zelfs een sprong.
Als ik dit doe kan ik me echt verheugen op als straks op Tjitske kan rijden.
Al moet ik nog genoeg leren ook hoor
Rijden jullie wel gewoon op andere paarden ?
Ik moet nog eens ergens een oude deken gaan scoren alleen ben ik daar zo niet ik thuis qua maten.. wil er mee oefenen of ik pak eerste keren een oud laken
Oeh ja die keuringen ben ik ook benieuwd naar t.z.t.!
Best hele lijst al Joltsje!
Dat ziet er leuk uit Janinevv! Ik ben mijn volwassen paard aan het verkopen dus dan heb ik van mezelf niks maar kan op t werk altijd rijden dus hoef niks te missen.
Wij hadden weer een momentje vandaag, meneertje braaf op dreef haha.
Lekker even vast gestaan, poetsen, voetjes geven etc. Morgen weer hoefsmid !
Cheyenne haha geweldig hè ! Ze staan nu op het winter stuk, lekker op de grote paddock en klein stukje gras met inloop stal. Het leek wel alsof ze het wist ze stond keurig klaar en toen ze er stond kregen we een goeie show te zien
Wat goed vulina, ben echt benieuwd hoe hij straks uitgroeid
Janinevv
Geplaatst: 26-11-20 21:47
Wij willen een trailer aanschaffen, nu twijfel ik beetje over de breedte? 1.65 is dat ruim genoeg voor een Fries ? Is een 2 paards trailer hotra jumper
Janinevv
Geplaatst: 29-11-20 13:22
Jaaaa Het is een feit eindelijk na jaren! Mijn eigen gekochte trailer heel blij mee !!
Opgeknapte trailer uit 2005 en ziet er keurig uit.
Ik wil vandaag oefenen met Tjitske of ze erop durft. Als ze wel makkelijk zou staan durven jullie het dan aan om klein stukje te toeren ?
Joepie vandaag aan de laatste week aquatrainer begonnen. Volgende week eeeeindelijk ook grondwerken en longeren. Ben nu wel klaar met die waterbak haha
Bo is ook echt helemaal trailer fan. Twee keer eten gegeven erop mannen...
Die beweegt ook niet tijdens rijden. Mijn vorige paard liet nog al eens weten als de bocht te scherp was, drempel te hoog etc haha. Bo kun je zo vergeten zo stil. Echt ideaal. Kan niet wachten op alle leuke bosritjes etc