Laatst bijgewerkt door Jelle1236 op 17-10-20 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Jelle1236
Geplaatst: 17-10-20 19:39
Vulina schreef:
Hé, die komt me bekend voor! Ze is super mooi!
Nog steeds blij dat ik jou en deze knappert heb gevonden. Ze is zo vrolijk. Ze mag heerlijk paardje zijn alleen gaat ze wel door de handen wat betreft poetsen. Ze is zooo groot!!!
Super leuk om te zien! En wat een joekels lijken er al tussen te zitten .. Mijne is recent gemeten op 1.43 maar ze wordt in januari pas 1.5 dus denk dat ze wel in de lijn der verwachting groeit ..
Absolem
Geplaatst: 18-10-20 10:22
Ja hij gaat wel prima denk ik? Hij heeft aardig wat groeistuipen gehad dus we stappen veel buiten zodat zijn spieren het kunnen bijbenen. Want in de wei is hij liever lui dan moe meestal. This een behoorlijke knuppel volgens mij, 1,55 istie gepasseerd.
Escada
Geplaatst: 18-10-20 10:47
He dit topic heb ik over het hoofd gezien
Ik heb ook een hengstveulen uit 2019, valk PRE Valoroso oftewel Vallie Staat nu in de opfok bij de Lindehoeve.
Leuk een PRE, ben benieuwd hoe die uitgroeit! Mijne is een lusitano al ziet eigenlijk niemand dat er nog in .
Balen van die wond zeg gichke, hopelijk gaat het herstel de komende tijd voorspoedig.
alicelover
Geplaatst: 20-10-20 20:09
Welkom Escada.
Echt onvoorstelbaar hoe groot ze al zijn! Ode staat weer binnen, dus lastig foto’s maken. Ze komen er wel elke dag uit hoor. Maar ik werk elke dag overdag, dus kan er vaak alleen op avond even heen.
Hier onze Safira... mini arabiertje haha... ze is zo chique. Heerlijk dier is het, echte merrie, pittig maar ook heel cool. Ik ben heel benieuwd hoe ze verder uitgroeit. Ze is nu al even hoog als haar moeder, ca 1.20m en lekker overbouwd, dus ze zal nog wel een stukje de hoogte in gaan.