Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miefje schreef:Koper schreef:Wat zou Vu eigenlijk voor tekst op jouw halster willen als ze kon kiezen (en als jij halsters zou dragen natuurlijk
)
Voerruikerof 'brenger van eten'

ik wilde net zeggen, daar heeft ze het halster tot nu toe niet voor nodig gehad, beetje stout is ze al wel haha. Ik wilde de genetische aanleg gewoon nog wat extra stimuleren
). Met een schuin oog naar mij, want ze weet dat de correctie toch niet van mijn penny papa gaat komen, precies buiten bereik omdat ik aan (achter?) de draad gekluisterd zit. Jammer voor haar ben ik ook niet compleet achterlijk, dus mijn arm even verlengd met de menzweep en haar zo rustig achteruit gezet (wat ze trouwens wel perfect doet
). Was toch wel jammer, dus toen is ze voor een halve minuut mijn vader gaan treiteren voordat ze het nog een keer kwam proberen (je weet het maar nooit).
super origineel inderdaad, ik hoop dat het mij niet overkomt want ik vind marsepein ook nog eens super vies
geplette chips wordt gewoon de nieuwe hype, hoeven die zakken ook niet meer vol met lucht.
. Is jouw merrie nog drachtig geworden (wel een volgtopic maken dan hoor
dan kom ik lekker buurten in je topic)?
of ik een volgtopic ga maken weet ik eigenlijk nog niet, nog even over verzinnen.

(leuke aan engelstalige studies, kids wist ik dan weer wel). Maar de lammetjes waren lekker een liedje aan het zingen voor eten ja
.
Vorige operatie stond ik na een week of 4 ook weer te longeren want in principe is je paard dan ook niet in de buurt (halverwege even brullen voor hulp om de andere kant om te gaan
). Maar nu een situatie zonder bak en kleigrond met dit weer is ook niet echt longeerproof. Gelukkig lopen de pony's nog wel gewoon heerlijk op de wei ondanks de vele regen, dat geluk hebben veel andere dieren in de omgeving niet.
.