3 Miniveulens + nog een "Sueckney" verwacht bij T&H Stables

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:59

:(:) maydine.
Hoo dat de kleintjes snel komen de een gewoon smorgens en de ander eind van de middag en dat je dan daarna lekker :Z kan

Maydine

Re: 3 Miniveulens + nog een "Sueckney" verwacht bij T&H Stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 11:28

Ach ja ik kan wel wat hebben hoor, er zijn ergere dingen. Maar met Sparkle haar bevalling in m'n achterhoofd wil ik deze bevallingen gewoon echt niet missen, het zet me extra op scherp zeg maar. Stress is gewoon vermoeiend maar straks met 2 mooie gezonde veulentjes in de wei is het het allemaal meer dan waard geweest. :)

Ben net even de wei ingelopen. Flora haar uier is echt goed vol en ik kon vandaag voor het eerst, zonder enige moeite haar staart achterop haar rug leggen zo slap. Banden ook slap dus wie weet wat ze doet vandaag.
Sun is onveranderd, volgens mij wacht ze nog 2 weken ofzo.. Pff gekke merrie.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:37

Sterkte Tina met je slapeloze nachten. Hopelijk krijg je twee mooie en gezonde veulens.

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:44

Ik heb precies hetzelfde gevoel Tina ben ook helemaal kapot wil dit gewoon extra goed doen had er gisteren al bijna ruzie met mijn man over hij maakte een grapje en dat vond ik niet leuk wil er geen grapjes over horen.
Slapen doe ik ook al bijna niet vanaf zondag en dan s morgens om 7 uur staat er weer een klein mannetje naast mijn bed dus uitslapen lukt ook niet maar ik heb er alles voor over om een gezond veulen in de wei te hebben staan.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:03

Geloof me, na een dracht van 375 dagen vorig jaar van Iris weet ik waar jullie staan, doodmoe, bezorgd, nog een keer doodmoe en nog een keer maar als het dadelijk klaar is dan ben je het zo weer kwijt. Voor nu.....sterkte en kop hoog houden.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:23

Bassenqua schreef:
Geloof me, na een dracht van 375 dagen vorig jaar van Iris weet ik waar jullie staan, doodmoe, bezorgd, nog een keer doodmoe en nog een keer maar als het dadelijk klaar is dan ben je het zo weer kwijt. Voor nu.....sterkte en kop hoog houden.

375 := Dat gun je niemand

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 13:20

Pff 375 dagen.. Dat hospik toch van niet zeg! Denk dat ik gek word dan.. Had zo'n vreselijk medelijden met je toen Esther..

We kunnen niks anders dan afwachten, ooit moet het eruit komen haha. Sun wacht voorlopig nog wel ff maar Flora gaat hard nu.. Ohnee, ik zou geen uitspraken meer doen hè Hahahaha :+

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:25

Snel neem het terug, anders gaat flora met haar achterbenen gekruist staan en komt de kleine nog niet.
Misschien tegen ze zeggen dat ze al langer drachtig zijn dan iris :P en het tijd word :+

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:47

Pff ik zou echt gek worden Tina! Ik moest 2 jaar terug al 360 dagen op een veulen wachten en toen was ik al gaar....

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 17:46

Echt ? Nog steeds niet ? -O- Iedere keer als ik terug thuis kom direct de pc aan en checken maar helaas, het bijft een -O-

Nicole en dan gaan waken met 308 dagen omdat de merrie er klaar voor lijkt te zijn. :')

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:29

pff esther ik weet het nog goed, je liep ongeveer op je wallen :+

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:39

Ik ook elke keer, als ik thuis kom denk ik altijd, zou er al wat geboren zijn? :D

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:25

Bassenqua schreef:
Echt ? Nog steeds niet ? -O- Iedere keer als ik terug thuis kom direct de pc aan en checken maar helaas, het bijft een -O-

Nicole en dan gaan waken met 308 dagen omdat de merrie er klaar voor lijkt te zijn. :')

Heet ze Keet???
Ach kan altijd erger,de dekdatum niet weten omdat scannen niet lukte en manlief er vanaf februari slapen omdat ze alle tekenen heeft en alles gaat je voorbij ook eigen merries thuis en ze bevalt als laatste 31 mei _O- _O- en voor deze merrie waak ik nu :')

Tina ik dacht al zoiets en ik snap je volkomen,maak het ook mee....maar nog even doorbijten meis :(:) :(:) :(:)
Nog even en we gaan voor de trio bevalling zoals afgesproken.... *\o/*

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:19

:D Meesje verliest wat slijm dus ik hoop dat ze ook mee kan doen met jullie bevallingsrondje :P :P :P :P :P

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:32

Wordt steeds spannender hier. :):)

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:38

Ja ik dacht ik zet het hier maar bij want ze tellen hier de bevallingen bij elkaar op :+

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:38

Haha inderdaad :D

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 20:58

Hahahaha dit wordt het mini bevalling verzamel topic! :P

Hier alles rustig... Flora haar uier bomvol, staart en banden ene drillpudding maar nog geen harsjes of apart gedrag.
Sun en haar uier doen echt niks, nul komma nul...
Zit nu lekker cam te staren met een Roseetje erbij (eentje maar hoor haha) kijk het voorlopig ff aan, melktestje straks en dan mar weer richting bedje als er niks geks uitkomt. Weet het anders ook niet hoor..

@San: volgend jaar moeten we maar gezellig samen waken Hahahaha. Lijkt me geweldig. :j

@Kitty: Spannend zeg! Ben benieuwd of de boel vannacht op gang gaat komen!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:00

Maydine schreef:
Hahahaha dit wordt het mini bevalling verzamel topic! :P

Hier alles rustig... Flora haar uier bomvol, staart en banden ene drillpudding maar nog geen harsjes of apart gedrag.
Sun en haar uier doen echt niks, nul komma nul...
Zit nu lekker cam te staren met een Roseetje erbij (eentje maar hoor haha) kijk het voorlopig ff aan, melktestje straks en dan mar weer richting bedje als er niks geks uitkomt. Weet het anders ook niet hoor..

@San: volgend jaar moeten we maar gezellig samen waken Hahahaha. Lijkt me geweldig. :j

@Kitty: Spannend zeg! Ben benieuwd of de boel vannacht op gang gaat komen!

Nee meer kan je ook niet doen daar, ze moeten zelf op gang komen! :D

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:03

vrijdag is het volle maan :j :j Rene voorspelt Keet dan...dus jullie moeten verplicht meedoen :')

Ja Tina,volgend jaar plannen we gewoon met meer tegelijk de bevallingen,waken we eerst met zijn allen met roseetje en dan om en om slapen :z
best goed idee eigenlijk :)*

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:08

Super idee San, ik ben vòòr . ( heb er dan ook 2 drachtig hoop ik :D )

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 22:05

Hahahaha ja ik meende het ook best serieus :P gezellig gezamenlijk waken. Elkaar afwisselen, goed gezelschap en genoeg hulp wanneer nodig! :)

Ik durf het trouwens bijna niet te zeggen maar heb net even de dames gecheckt. Ze zijn (nog) erg rustig maar beide uiers zijn echt bommetje vol! :)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:11

Dat wordt 1 groot landgoed kopen met zijn allen,verschillende vertrekken en plannen maar,ik ben voor!!!!! _/-\o_ Frankrijk?????

:):) :):) spannend Tina,...sms je me?

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 22:17

Hahahaha nee niet te ver weg! :P
We kunnen wisselen per jaar. Ene jaar bij jullie, andere jaar bij ons? :P

En ja natuurlijk sms ik je maar verwacht nog niet veel vannacht hoor, daar zijn de dames te rustig voor.. Straks eerst maar eens een melktestje en dan zullen we wel zien. :) ben benieuwd!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:48

Zet je nog even hier neer wat de melktest was :)

Ik heb net een birthalarm gekocht dus voor mij gaan de slapeloze nachten straks ook beginnen.. Alleen heb ik geen camera want dat werkt hier niet :( dus ik mag steeds men bed uit... :P