Fijn om te weten ,maar dan zal dit ook wel niet lang meer gaan duren dan ?
Tat_jana
Geplaatst: 21-04-13 15:20
Haha stille meelezer... Leuk dat bordje "wei" hihi. Edit: jammer daisy en fiore zijn in standbeelden veranderd... Kan dus niet gluren hihi. Hopelijk mogen we roos haar bevalling net zo mooi mee maken
geen tietenfoto, die zagen er precies hetzelfde uit als gisteren vanochtend wel als een speer mezelf aangekleed omdat ik dacht dat ze begon was loos alarm mijn god wat een stress dit hahahaha op stal al gewed voor friet en/of mac of het vannacht komt
laat je wel even een update achter als ze begint ? wil het echt niet missen hoor ..sterkte met waken vannacht en neem een dikke deken mee er is weer nachtvorst voorspeld !
Ja Jeanine, het moet vanavond of vanacht! Of Roosje nu wilt of niet, morgen ben ik nog vrij dus kan ik gelijk het kleine wondertje komen bekijken. Ik zit in ieder geval net als de afgelopen 4 dagen aan mijn laptop gekluisterd!!
hier de update, ben sinds vanochtend 6 uur bezig geweest om het internet werkend te krijgen samen met floor aan de telefoon eindelijk gelukt, maar nog geen beeb wel een mooie (bewogen) tietenfoto, maar hij is nog duidelijk genoeg heb zelf idd ook het idee dat ze gister wat weeen had maar misschien worden we vanavond blij verrast met een veulen ik probeer jullie vandaag beter op de hoogte te houden, had gister ff moeilijk met het weinig slapen nu was het vannacht ook niet veel, maar voel me nu fris en fruitig hahaha
er is beeld, maar floor moet de livestream nog resetten en dat zal nog even duren voordat ze dat kan doen ze gaat kijken of ze het kan doen vanuit waar ze nu is anders vanavond weer online