ZeSteigert schreef:Gewoon keihard BOE schreeuwen aan de voorkant! Misschien dat t veulen dan schrikt en mama 'm uitpoept (:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Emmavhx schreef:ZeSteigert schreef:Gewoon keihard BOE schreeuwen aan de voorkant! Misschien dat t veulen dan schrikt en mama 'm uitpoept (:
![]()
[/quote]
Zullen we t daar maar op houden...

Giolli schreef:bir, vergis je niet. Het kan binnen een paar uur allemaal heeeeel snel gaan.
Heb ook zo'n slopende weg gehad met mijn merrie.
Het werkt om haar snachts niet continu te bezoeken.. (snap dat je graag bij bevalling wilt zijn)
Maar snachts uit hun slaap halen, zorgt voor stressAls er in het wild stress is, houd een merrie haar veulen op tot dat het veilig genoeg is om geboren te worden.. Zelfs als ze op het punt van bevallen staat.
Lekker met rust laten dus en moeder natuur haar werk laten doen!
Gisteren laten scannen
Hopke89 schreef:Wij hebben dit jaar ook al een dood veulen gehad, echt naar is dat. Loopt nu pleegveulen bij de merrie. Merrie is overigens alweer drachtigGisteren laten scannen
bir schreef:Hopke89 schreef:Wij hebben dit jaar ook al een dood veulen gehad, echt naar is dat. Loopt nu pleegveulen bij de merrie. Merrie is overigens alweer drachtigGisteren laten scannen
Gelukkig! Is idd naar... wacht je zo lang en dan dat... wordt je niet vrolijk van. Omdat ik ook nog les geef heb ik maar gelijk op RHINO laten testen. €200,- lichter maar GEEN rhino!
Laat de merrie het veulen ook drinken??