Jaaaaa morgen koninginnedag en dat betekend het jaarlijkse NZPS vlaaien- en ouwe taarten gooien festival. Ik stel voor dat we elkaar treffen op de rommelmarkt van Capelle Schollevaar en dan hoop ik voor jullie dat jullie het goeie balkon te kiezen (HINT; dat is het balkon waar de vlaaien vandaan komen ). Als jullie een straat te ver zitten en je krijgt bedorven vlaaien van een aantal weken geleden om je oren... Goeie kans dat je dan onder het balkon van Cynthia staat Spreken we een tijd af of gaan we voor het verrassingseffect? Ik ga gewoon in het wilde weg vlaaien gooien. En dan maar hopen dat er een bokker tussen zit. Inowa zou bevroren gebak meenemen toch??
O, whahahahaa.. ik heb net in je andere topic gespamd.
Die ouwe taarten lopen hier wel rond het winkelcentrum. HINT: Gooi vooral veel vlaaien op het balkon als je met je rug naar de vijver mét fontein staat. Sta je met je rug naar de vijver zonder fontein, heb je grote kans dat je een bevroren oude taart in je gezicht krijgt.
Ik wil graag een tijd afspreken. Ergens tussen 00:01 uur en 23:59 uur lijkt me goed!
Alsjeblieft he Ik heb gewoon trek in een vlaai. Gun mij ook wat Op dit moment woon je ook niet rechts van mij, meer rechts voor me. Maar als ik onder de douche sta, weer links voor me.
@Cynthia; ik heb Eline (Vaseline uit mijn topics) vandaag de kleurgenetica uitgelegd en ze snapt het en vindt het leuk! Ze zou vandaag nog de BoktWiki uitpluizen haha. Dus we hebben er weer eentje bij die wil meepraten. Goed he?
jeetje mineetje, ik zit nu inderdaad de boktWiki uit te pluizen maar ben nog niet heel ver want ik lees nu allemaal woorden die ik niet ken, dus ik ben een poging aan het doen die te begrijpen, het zebrapionnen gebeuren snap ik inderdaad nog niet . dat komt later wel nadat ik de basis begrijp haha, ik begin te geloven dat dat nog even gaat duren met al die gekke woorden. het is wel echt coolcoolsupercool.