Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:xYaartje, Iris heeft mij gisteravond verteld helemaal niks van computers te snappen en dat ze ze altijd kapot maakt, ze vergist zich iedere keer in wat die dingen kunnen hebben, dat wordt hem dus niet.![]()
Browniee, je zu denken dat het goed gaat komen zo, met iedereen die meeduimt. Welkom hier.
Bassenqua schreef:xYaartje, Iris heeft mij gisteravond verteld helemaal niks van computers te snappen en dat ze ze altijd kapot maakt, ze vergist zich iedere keer in wat die dingen kunnen hebben, dat wordt hem dus niet.![]()
Browniee, je zu denken dat het goed gaat komen zo, met iedereen die meeduimt. Welkom hier.
Bassenqua schreef:Ik haal elke dag alle mest weg, uit boxjes en van het land, ben bang dat als ik het in een hoek neergooi ze daar ook een smeerpijperij van gaat maken, iris klauwt alles door de hele stal heen. Ach het is nog maar een jong ding en ook niet het ergste natuurlijk, ben alleen van de andere paardjes gewend dat ze alles op 1 plek neer gooien. Verwend dus
esje01 schreef:Nog een volger, eigenlijk 2 die zich meld.Ik esther en Iris mijn dochter. Wij hebben hier inmiddels een dartel veulen rondlopen, maar die dagen ervoor zijn echt zenuwslopend. Onze dame stond lekker te eten, dus wij dachten ook een hapje te kunnen pakken. Nog geen uur verder, toen mijn man ging voor een rondje brok, stond een dappere dame al te drinken bij moeders.
We hopen dat het bij jullie ook zo voorspoedig zal gaan