haha nijn was er wel hoor, maar Lola was zo onrustig, steeds zittend liggen / plat liggen, ik denk dat nijn het hazenpad koos . Die lag te slapen achterin in een hoekje van de box naast het hooinetje. Lola lijkt het wat zwaarder te krijgen, zwiept veel met de staart en kijkt soms boos naar haar buik. Ik moet even aankijken hoe ze tegen nijn gaat doen tijdens zulke buien, anders gaat nijn snachts toch maar alvast appart.
Als alles goed gaat komt ze vandaag al op de webcam online, met dank aan Joto
Joto
Geplaatst: 21-03-10 15:10
Haha doe mijn best! Willen wel mee genieten van deze knapperd
Firebug
Geplaatst: 21-03-10 16:02
aargh! webcam! super!! ik ben niet meer van mijn pc weg te slaan... denk dat ik maar vast een emmertje onder mijn toetsenbord ga zetten.
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-10 16:17
Het is gelukt hoor Lola staat online. We laten een computerexpert (een kennis van ons dus kan ook op zondag ) nog even checken of alles goed beveiligd is nu we open toegang hebben tot de webcam, je weet helaas nooit of er mensen tussen zitten die zullen proberen toegang te krijgen tot onze pc´s als het niet beveiligd blijkt te zijn. Maar als alles veilig is en geregeld komt de link vandaag nog hier .
Joheoeoeoeooeeoeoeo!! We kunnen "onze" Lola strakkies lekker zelf bijhouden met kijken, ben benieuwd hoeveel bokkers er straks met wallen tot op de grond rondlopen, niet meer functioneren thuis of op het werk tot de kleine geboren is.
Ok dan, het is allemaal in orde, dus ik kan de link geven .
Niet de hele stal is in beeld, maar wel de plek waar ze altijd ligt en je ziet net haar kont als ze hooi staat te eten, het slaapplekje van het konijn, wat meestal naast het hooinet is, zie je dus niet, maar ze zal wel af en toe door beeld huppelen . Overdag kan ze naar naar binnen en naar buiten, dit doet ze regelmatig dus je zal haar af en toe overdag ook in de stal zien .
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat zo haar online voor zoveel mensen, het is de eerste tijd ook even als proef hoor. Eens zien of het bevalt .
Ja, hier staat hij ook al even open, ik zie Lola's kont, voor de rest niet veel, maar vanaf nu zal ik haar toch ook goed in het oog kunnen houden! Joepie!