Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lizz schreef:Over doneren, bij fighter was dat wel heel anders.
Eigenareren hadden al stappen ondernomen, veulen stond in kliniek en deze had zorg van deskundigen.
Dit veulen heeft niet deze zorg en waar betaal je dan voor?
daijano schreef:Lizz schreef:Over doneren, bij fighter was dat wel heel anders.
Eigenareren hadden al stappen ondernomen, veulen stond in kliniek en deze had zorg van deskundigen.
Dit veulen heeft niet deze zorg en waar betaal je dan voor?
Euhm om er misschien voor te zorgen dat dit veulen alle zrgt krijgt in de toekomst!!!!!!!!!!!!!
Vorstin schreef:Eigenaresse van het veulen heeft inmiddels met mij gebeld en gaat nu contact opnemen met Frank vd Laar. Ze houdt ons op de hoogte, verwijten zijn nu niet meer op zijn plaats, nu ik de situatie ken.
avalonnancy schreef:we dwalen weer af denk ik..ik denk dat deze discussie over wel of niet doneren per pb uitgevochten moet worden om te voorkomen dat het topic gesloten wordt.
ook omdat er nog geen reactie van de MOD is of het wel is toegestaan.
het zou zonde zijn als het topic gesloten wordt want dan kunnen we helemaal niks meer voor rowan en het veulentje doen.
dus weer terug duimen voor rowan en het veulentje!!!
Jeanine84 schreef:Ik snap sowieso niet dat hier een discussie wordt gevoerd! Die meisjes vechten voor dat veulen, reken maar dat het meerendeel meteen het veulen had laten in slapen! Ze verdienen niks meer dan lof! Ik weet namelijk niet of ik hetzelfde had gedaan!