heb net het hele topic vanaf het begin door zitten lezen en eigenlijk had ik min of meer verwacht dat ik veulenfoto's zou aantreffen op het eind maar nee nog niet dus
spannend hoor !!
heel veel succes en het zal vast niet lang meer duren (en het word vast een lekker ding haar veulen, mooie mama mooie papa kan niet anders )
Ik was het topic eigenlijk een beetje vergeten, tot net. Ik verwachtte nu toch wel veulen foto's te zijn, maar het (hij/zij?) laat nog steeds op zich wachten!
Ben benieuwd of het vanavond/vanacht komt!
Steefjevos
Geplaatst: 14-06-09 21:08
Oei, vervelend voor Mara, de oefenweeën. Maarem, als ze die al heeft, zal het toch echt geen 3 weken meer gaan duren lijkt me Als je nu toetsweek hebt, hoop ik voro je dat ze het nog even niet aan de buitenwereld laat zien. Kun je er zometeen veel langer van genieten
xKimh
Geplaatst: 14-06-09 21:12
veel succes met je toetsweek! en slaap lekker vanavond! als je gaat slapen tenminste!
Wat spannend zeg! Dat je elke keer denkt dat er een veulen komt, en dat het dan toch nog lekker een dagje blijft zitten. Succes vanavond! Ik hoop dat ze nu toch wel komt
Volgens mij denken jullkie dat ik heel de nacht wakker ben
Het over groote deel waakt mijn moeder of mijn zus. Ik slaap het grootste deel van de nacht en word wakker gemaakt als Mara plat ligt. Volgens mij heeft ze vannacht maar 1 keer plat gelegen. en heeft toen ook 2 of 3 keer zachtjes geperst. Dus echt gestrekte benen en zo.
Ze heeft ook maar een paar keer gelegen en was best rustig vannacht. Ze heeft weinig liggen puffen en steunen en kreunen...
Wel een paar keer een fikse 'wee' gehad.
darwin
Geplaatst: 15-06-09 07:47
Het zal nu dan denk ik niet lang meer duren. Ben wel benieuwd.
haha, precies zo als bij mijn merrie,, wat ik al eerder plaatste in dit topic dat die mij ook zo voor de gek hield,, en maar achten, maar kwam niks! die is pas na 2 weken gekomen,, dus afwachten,, t is moeilijk, maar het komt wanneer het komt
Over de hensgt dat hij veel te mager is... Dan heb je niet heel het topic gelezen aangezien er ook een foto van hem is wara hij WEL op gewicht is.
Het is een hele mooie hengst, en juist niet zoals al die andere 'types'. Daarbij kan het veulen wel wat slank gebruiken, aangezien mara heel snel te dik is.
weet ik niet... in de ochtend was ze rustig... ben verder nog nietlangs geweest vandaag. Ik moet zo ook weer een toets maken... Dus kan ook niet even langwippen