Sanet spannend, ik hoop voor je op een zusje
Wat goed zeg zo op de trailer! En ook nog alleen. Sportsokken
Wel erg netjes! Ik hou dat ook altijd bij. Vind het wel zo netjes
Ze ziet er echt enorm lief uit 
Wortel115 pfff wat warm! Hij is ook meer puppy af he!
Isabel jammer dat ze nu al zo'n last heeft met jeuken. Door de eczeem? Nu een dekentje op? Stoer hoor die sportcoupe bij een shet
Enorm handig dat je zelf kan bekappen. Scheeld ook weer wat centjes haha!Anike ik vond mijn pony destijds wel enorm baby. Is ook pas met 4 jaar beleerd. M'n paard vind ik dan wel weer snel volwassen lijken. Mooi paard heb je! Lijkt groot? Vind dat frosting altijd zo mooi
Miriejj oh balen die vieze wormen! Hij is inderdaad nog wel erg baby. Gelukkig mag dat
Libera ja was inderdaad stil, maar het vieze weer holp ook niks mee
Leuk even springen! Ziet er netjes uit hoor. Minthe batst er doorheen
Juniper oh hoe herkenbaar die laatste voet bij de smid! Altijd moeilijk
Wat leuk zeg halter wedstrijden. Dat heb je hier niet echt? Denk ik? Wel keuringen. Wat gaaf! Lijkt mij erg leuk. Maar dan zou ik een quarter moeten kopen hahaVandaag even de witte delen van haar gewassen. Ze was zo enorm braaf. Normaal altijd wel wat ongeduldig en draaien. Nu stond ze stokstijf stil en genoot van de aandacht. Daarna even los foto's schieten. Zo enorm trots op dit paard. Kleine spam hoor

ik ben niet zo goed in sparen, dus het gaat nog niet zo vlot

! Zo lief dat ze lag toen je aankwam! Cartier deed dat voorheen ook wel, alleen nu de laatste tijd niet meer.. jammer!
Zere enkels auw..

Wandelen komt er hier nooit van, maar dat komt ook omdat ik dat niks aan vind