Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:En podogrow van pavo?
Je hoeft niet zoveel luzerne bij te geven. Gewoon een paar handjes mengen met de brok zodat het eettempo wat afremt.
kevinsky schreef:Maartje7 schreef:Dankjulliewel! Het is nooit saai met de heren![]()
@kevinsky Jaa dat klopt!
Hoe groot verwacht je dat ze wordt? Wij waren bij Pumba ook al begonnen met meten. Hij is nu 8 maanden en vorige maand was hij 1,36 m. Pumba wordt als het goed is rond de 1,65.
Vader, moeder, opa's en oma's zitten tussen de 1,65 en 1,85. Ik hoop dat ze rond de 1,70 word. Moeders is 1,76. En die is misschien iets aan de grote kant voor het handige.
Mi_Amore schreef:TiSento zal het nieuwe jaar ingaan met 1.30m schoft en 1.34m kont
Ik hoop op de 1.50m zéker. Huidige Haf is 1.44 dus met 1.50m ben ik al heel blij!
Ik ga voor Ti een regendekentje kopen.
Hij zit nog steeds met een hoestje, dierenarts vind niks.
Hij is er met die warme temperaturen paar dagen vanaf geweest, maar nu de temp daalt, hebben we terug van jan.
Slechts een beetje oogprutjes, geen snot, eet goed, geen verhoging, speelt en crosst en doet.
Hij hoest vooral na het eten een keer of twee en als hij een flinke sprint getrokken heeft,
durft hij toch 5 kuchen na elkaar geven.
Hij krijgt nu per dag 2 grote handen Equifyt Herbs, 300gr Subli veulenbrok en hierbij dan kruiden voor de luchtwegen.
Mijn oudere Haf heeft 1.5 jaar lang stevig gesukkeld met de longen, kliniekbezoeken en longvochtafnames ten top.
DA snapt mijn schrik welIk word er echter ongelooflijk gek van...
Die van mij kruipt ook met veel liefde liever in de regen dan in de warme dikgestrooide stal, dus een dekentje is geen overdreven luxe denk ik.
Nog zulke hoestertjes hier of mensen met ervaring?
Maandag wordt hij nog eens ontwormd tegen spoelworm. 4 weken was de laatste keer, hij had er lichte last van, misschien is het nog een gevolg.
Lau07 schreef:Mijn oudere merrie heeft ook problemen met hoesten. Hoesten kan ook betekenen dat het strottenhoofd geïrriteerd is, heeft je dierenarts dat weleens bekeken?
loulou schreef:Hoi! ik meld me ook.
Dit is Painted Perfect Liv. Roepnaam Liv
Een merrie veulen van Imposantos x San Remo
[ [url=m/YGNchq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8A1oOK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moet nodig nieuwe foto's maken, want ze is alweer heel wat gegroeid. Liv is van maart en nu 151 cm. Ik dacht dat ze groot was, maar ik zag hier net een jonger veulen van 154 voorbij komen!
Volgens de tabellen wordt Liv tussen de 167 en 174 cm. Voor mij meer dan groot genoeg. Haar moeder is maar 163 en dat is met mijn korte pootjes eigenlijk een prima maat![]()
Leuke kerstfoto CharmFaith!