Ik ben benieuwd hoe het prinsesje de nacht zal doorkomen. Wel "cold turkey" zo zonder mama (die ze gelukkig wel kan zien) en zonder "op"Pas.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vannacht even een blik op de camera geworpen als ik toch wakker werd, toen zag het er goed uit. En toen ik opstond stonden ze alweer buiten, dus waren ze weer lekker samen.
).
. Gelukkig lust ze ook goed mals gras en hooi
.
Mijn excuses voor het wiebelbeeld, ik moest vrij ver inzoomen om het een beetje zichtbaar te krijgen en dan valt het op als je trilhandjes hebt.
Hoe is het met jou?
). Als ze echt een eind weg staan duik ik soms even onder de draad door en sta ik op het stoepje, maar ik wil niet met een snoekduik terug onder draad door moeten als ze er opeens aan komen stuiven (vooral Pas heeft 2 standen: slome stap of razende galop
) dus meestal blijf ik gewoon achter de draad.
. Praten oefen ik vooral (buiten gewoon praten met het gezin natuurlijk) door keivals Disney liedjes te bleren, dus dat is misschien ook gewoon leuker om te oefenen.
.
Echt geweldig voor mijn vertrouwen in de gezondheidszorg wat al niet zo best was.
. Wel krijg ik veel positieve feedback van buitenaf, wat heel lief is natuurlijk. Maar wat ik zelf doordat ik er zelf dus niet lyrisch over ben wel moeilijk vind, want elke keer als je hoort dat het er nu veel beter uitziet hoor ik stiekem 'het was vroeger wel erg lelijk'. Mijn vriend bleef angstvallig stil wat dat betreft, dus na een beetje graven kwam er ook wel uit dat hij het ook nog een beetje gek en raar vond om te zien. Wat hij natuurlijk liever niet zei om mij niet te kwetsen, maar waar ik juist wel steun uit haalde dat ik niet de enige was die er zo tegenaan keek. Dus dat is wel erg fijn. En ik denk dat het ook een kwestie is van wennen en er zal meer acceptatie en waardering van mijn kant zijn als het weer functioneel is (en hopelijk functioneler dan het was, want dat was waar ik het voor deed).
mooney schreef:Ik wist namelijk niet dat je zoveel gewone dingen 'opnieuw' zou moeten leren en dan is het best even slikken (helemaal als je achteraf hoort dat het heel normaal is bij deze operatie).
Ik vind je een stoer en dapper mens.
ik zag het staan en ik moest er zelf ook al om gniffelen. Slikken gaat ondertussen wel weer goed ja, heb ik ook genoeg moeten doen
. Dat zal de reden zijn dat ze het al helemaal niet eet als ik erbij sta haha, en 's nachts wel een beetje (niet wetende dat ik mee zit te kijken
).
. Vroeger moest Pas het tijdens buitenrit weleens aanhoren als we wat last hadden van spanning, denk dat hij vooral rustig werd in de hoop dat ik mijn kop weer zou houden haha.
zodat ik de kruimels kan snacken haha.
.
hoezo je mag niet kauwen op het stroomdraad?