Ik word iedere keer zo happy van die mooie foto's van trotse kim en knappe beer. De liefde die kim uitstraalt zo geweldig. En super om je uit een dip te halen
Nog gefeliciteerd met de Beer! Kim stiekem bevallen als ik op vakantie ben en het niet mee kan krijgen, tsk tsk Wat een lieve mama is Kim, ze straalt naast die trots ook een soort rust en zekerheid uit op je laatste foto, wat mooi!
Klopt, ze hebben allemaal een vaste plek in de kudde.
Stumper_
Geplaatst: 14-04-16 13:27
Heb alleen even op jouw berichtjes geklikt voor ik 20+ pagina's door mocht scrollen, maar gefeliciteerd zeg! Ik ben een stille meelezer en klik met enige regelmaat op je topics, heel leuk om te zien dat hij er nu eindelijk is na al die tijd wachten! Het is een prachtig (en groot!) veulen, ik ben heel benieuwd hoe hij er later uit ziet als hij uitgegroeid is. Superschattig om te zien hoe Manadis en hij met elkaar omgaan!
De video van de bevalling was leuk om te zien, wat heb je een zachte stem als je tegen Kim praat! Kan me heel goed voorstellen dat dieren zich daarvan op hun gemak voelen.
Ik wens jullie nog heel veel plezier met Beertje, Kim en natuurlijk de rest van de beestenbende, maar dat komt ongetwijfeld helemaal goed.