Wat een wolk van een veulen! Prachtig, die twee blauwe kijkers, dat aparte blesje en het kleurtje. Gefeliciteerd!
9jinte9 schreef:Hoi Fiorenza,Heb je alweer wat nieuwe foto's van je knappe paarden ?Dat vinden we helemaal niet erg hoor...
Ik heb tevens een topic gemaakt met z'n kleine vriendje;[ITP] WMM Chief Tomahawk heeft een champagne stalkerDan komt wel de schurk in hem naar boven
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of zijn ogen beide licht bruin gaan worden of dat de ene half blauw blijft zoals bij zijn moeder en opa.Deze zou wel eens half blauw kunnen blijven omdat z'n bles er doorheen loopt.Deze zal wel helemaal verkleuren, wat zijn die spikkeltjes gaaf he?
Hij is heel gaaf! maar zie ik nou rond zijn ogen dat hij dezelfde kleur al mama krijgt?of blijft hij wel donkerder?
Ja klopt, en in tegenstelling tot de meeste kleuren is bij een champagne de veulenvacht altijd donkerder dan dat de volwassen vacht wordt. Dus ik wist sowieso dat hij lichter zou gaan worden.
Ja dat snap ik maar ik bedoel dat het om zijn ogen dezelfde kleur lijkt maar ik wist niet of ik dat van de foto af goed zag dus vandaar de vraag
Hij is mooi hoor! Ik ben echt benieuwd hoe hij uitgroeit. Zie ik nou op de 2e foto zijn grote broer achter mams staan? Wat wordt hij groot!Heb je moeders dit jaar weer gedekt? Of geef je haar een jaartje "vrij"?En heb je knappe vaders ook nog, of heb je die inmiddels verkocht?