ach san, guppy's hebben we al eens gehad, is niet knuffelbaar Yuma had er niet erg veel zin in en heeft geen prijzen in de wacht gesleept, maar ach, ze hebben een leuke dag gehad, nou ja.... de meisjes dan...
niet knuffelbaar,...maar scheelt wel ee hoop stress en zorgen Ach Yuumpje....nu ja een stukje ervaring rijker en als de meiden het maar leuk gehad hebben is ook belangrijk
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-13 21:16
oh haha, gek dier toch ach weet je, ik hou toch wel van hem
dan maar een foto spam om de ongeduldige meelezers tevreden te houden
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-13 21:41
fotospam van wie, glowy? die ziet er niet uit ,hoewel ik haar net nog een poetsbeurt gegeven heb heb wel een heel mooie foto van vandaag van de vader van het veulen, hij won veel mooie prijzen op de spring fling show
Lisanfellow
Geplaatst: 21-04-13 21:58
Ooh mooi is ie!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-13 22:00
ja mooi hengstje he? en een geweldige beweger, en een heel fijn karakter
Nou ik ga zo slapen, maar verwacht morgen toch echt een veulen he Glowy!!!! Denk eraan dus dat je het uitpoept anders word ik heel boos!!
Zou het werken
verastar1
Geplaatst: 21-04-13 22:13
Ik hou echt van dat ras. Mijn verzorgpony was ook een amha alleen staat hij nu te koop
Bassenqua
Geplaatst: 21-04-13 23:46
Ach Jolanda, nog steeds geen veulen Gaat nu toch wel erg lang duren.
Oh jee, de meiden hebben zich vermaakt.....maar Gerard niet ? Hij ken ook bijna niemand natuurlijk en dan zo'n superlange dag. Een klasse aan het begin van de ochtend en eind van de middag, kan me er best wel iets bij voorstellen hoor!
En asjeblieft zeg me dat het eris... (heb zo'n vermoeden van niet...)
stal_HD
Geplaatst: 22-04-13 07:36
Och arme gerard. Maar ook jij Jolanda. en de hele dag voor straf in de zon zitten wachten en naar glowy kijken. Maar vind het wel jammer dat er nog steeds niets is. Ik zit ook al elke keer te kijken of ik een berichtje heb.
Jammer dat Yuma er een springwedstrijdje van maakte. Maar zolang je maar plezier hebt is het goed. Volgende keer weer beter.
Heb je nog niet gedacht dat je een veulen zag bij glowy op de camera?????? Dat had ik gisterochtend bij chakira. echt waar een lichtgekleurd veulentje met een donkere vlek. En heel hoog op de benen. Ze stond onder de staart van mams en keek mooi richting camera. Ik al helemaal in de stress laat roel de camera zien of er echt een veulen stond. Ja roel zag het ook. Wij naar beneden 6 uur in de ochtend (moest er toch al uit) en kijken. Komen we aan op stal, ja hoor............. geeeeeeeeen veulen!!!! hahahaha hoe stom.
Dustinlover
Geplaatst: 22-04-13 07:40
Hahahahahaha stalHD
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-13 08:53
hahaha, mathilda , ik verbeeld me ook overal veulens in te zien, maar helaas, nog steeds niks, durf het haast niet meer te zeggen