zou wel schelen voor haar als het de 2de is, dan weten ze wat het is en gaan ze er meer in mee, sommigen zijn de eerste keer wat paniekerig en houden het dan eigenlijk door hun spanning tegen, dametjes staan er rustig bij 46 viewers net dus er word volop meegeleefd
He Quibje, Heel veel succes in deze spannende tijd! Ik zeg... een merrie met weinig wit en een zachtaardig karakter.
Equinovum
Geplaatst: 20-04-13 22:30
Beste Meekijkers:
Wij doen onze best om de stream zo goed mogelijk te houden. Weet dat de eigenaar zelf een hogere kwaliteit ziet met meer data (hartslaggrafieken en geschiedenis) We scheiden de live stream daarom van de stream naar de eigenaar. Dit zodat we in geval van nood, internetproblemen of wat dan ook de Live stream los van de "echt" kunnen starten en stoppen.
Wij geven bij bijvoorbeeld internet problemen of te weinig bandbreedte altijd de stream van de eigenaar voorrang natuurlijk. Omdat de stream naar de klant voorrang heeft kan de livestream wat haperen of zelfs tijdelijke even wegvallen. De eigenaar heeft dan nog wel gewoon beeld. De data (beeld en Hartslag) is behoorlijk veel, zo'n 180 MB per uur. Het kost aardig wat techniek om dat door een "dun" internetlijntje te krijgen
Vanavond zullen jullie een hogere kwaliteit zien dan normaal. De buurvrouw Daisy zal vannacht hoogstwaarschijnlijk gaan bevallen.
Na de bevalling gaan we weer terug naar de "gewone kwaliteit" tot Roosje gaat bevallen natuurlijk dan schroeven we de kwaliteit weer op.
Voorwaarde voor een hoge kwaliteit live stream is dat ik persé hier aan het werk moet zijn om te zorgen dat beide blijven draaien. Jullie begrijpen dat wij ook veel op locatie zijn en dus niet altijd achter onze PC zitten om de stream te managen. Tot zover even wat tekst en uitleg.
jawel, kan zeker, maar kijk nu nog even af hoe ze doet, ze is nu weer even vrij rustig aan het slapen afhankelijk daarvan rijd ik er wel of niet heen zo
Ik heb het gemist toen ik van huis weg ging dacht ik o duurt nog wel ff hiihi ik kijk nog wel even als ik thuis kom, ben toch vroeg thuis en nu heb ik het gemist..... En ik kijk al een aantal dagen braaf naar de cam... nou hopen dat ik het volgende veulen zie... gefeliciteerd in ieder geval