Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keona schreef:het is voor 99% zeker.hoop dat ze drachtig raakt is al een oudere merrie(wel mega gezond).wil graag een opvolgster van haar.ze word deze mnd geent zodat de asis enting inorde is ,dan gaan we plannen om snel naar sublime tegaan kijken en dan vroeg de merrie brengen(mei,denk ik).ik heb het toic gelezen van de keuring,maar zoals ik het begrijp heb jij hem niet voorgebracht,hoe kwam jij aan een voorbrenger.en kun je het ook zelf doen.waar moet je aan denken bij zo'n eerste keuring.en hij was 4mnd waar was zijn moeder toen?moes hij alleen lopen aan de hand of was mama er bij.ik wil dan graag ook naar de keuring gaan als we een veulen krijgen.ook ben ik niet thuis met papieren aanvragen,heeft jou veulen afstamming van beide kanten op het papier staan en hoe gaat zo iets.mag allemaal via pb want vervuilt je topic zo.
verder ben ik erg benieuwd wat je nu zal gaan krijgen.met mijn merrie geeft hij de meeste kans op valk.ik ga de merrie ook appelazijn voeren mnd 1 a 2 van te voren zeggen dan dat je meer kans op een merrie hebt.de kleur maakt mij niet veel uit maar wil wel liefste een merrie.heb alleen maar merries.
MadelonSunny schreef:keona schreef:het is voor 99% zeker.hoop dat ze drachtig raakt is al een oudere merrie(wel mega gezond).wil graag een opvolgster van haar.ze word deze mnd geent zodat de asis enting inorde is ,dan gaan we plannen om snel naar sublime tegaan kijken en dan vroeg de merrie brengen(mei,denk ik).ik heb het toic gelezen van de keuring,maar zoals ik het begrijp heb jij hem niet voorgebracht,hoe kwam jij aan een voorbrenger.en kun je het ook zelf doen.waar moet je aan denken bij zo'n eerste keuring.en hij was 4mnd waar was zijn moeder toen?moes hij alleen lopen aan de hand of was mama er bij.ik wil dan graag ook naar de keuring gaan als we een veulen krijgen.ook ben ik niet thuis met papieren aanvragen,heeft jou veulen afstamming van beide kanten op het papier staan en hoe gaat zo iets.mag allemaal via pb want vervuilt je topic zo.
verder ben ik erg benieuwd wat je nu zal gaan krijgen.met mijn merrie geeft hij de meeste kans op valk.ik ga de merrie ook appelazijn voeren mnd 1 a 2 van te voren zeggen dan dat je meer kans op een merrie hebt.de kleur maakt mij niet veel uit maar wil wel liefste een merrie.heb alleen maar merries.
Kijk even op de site van het NWPCSDaar staat veel informatie op over de keuringen. http://www.nwpcs.nl
wendy1987 schreef:Aah, Star! Hij is echt gaaf! Zijn nakomelingen lijken allemaal wel op hem vind ik!Ik heb er 8 jaar 1 gereden, en die lijkt ook op Daisy
![]()
Maar uhm...
Ik moet even een hartig woordje spreken met Daisy!
* Kees! Jij gaat een valkmerrieveulen bakken, en niets anders! Ik heb niet voor een hengst staan blauwbekken in de kou op je tattoo! En je moet bevallen op een zaterdagnacht, dan kan ik erbij zijn*
Zo, dat was het weer
polleman schreef:Nou, als ik vind dat ik te weinig krijg, maak ik alsnog een hengst van je kleinkind!
![]()
![]()
![]()
![]()
wendy1987 schreef:* Kees! Jij gaat een valkmerrieveulen bakken, en niets anders! Ik heb niet voor een hengst staan blauwbekken in de kou op je tattoo! En je moet bevallen op een zaterdagnacht, dan kan ik erbij zijn*
wendy1987 schreef:Aah, Star! Hij is echt gaaf! Zijn nakomelingen lijken allemaal wel op hem vind ik!Ik heb er 8 jaar 1 gereden, en die lijkt ook op Daisy
![]()
Maar uhm...
Ik moet even een hartig woordje spreken met Daisy!
* Kees! Jij gaat een valkmerrieveulen bakken, en niets anders! Ik heb niet voor een hengst staan blauwbekken in de kou op je tattoo! En je moet bevallen op een zaterdagnacht, dan kan ik erbij zijn*
Zo, dat was het weer
Cynthia82 schreef:polleman schreef:Nou, als ik vind dat ik te weinig krijg, maak ik alsnog een hengst van je kleinkind!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe oud is je merrie, keona?
Ik weet niet hoe je hebt begrepen dat ik hem niet zelf heb voorgebracht, maar dat heb ik wel gedaan. Zie je me niet mijn benen uit mijn kont rennen?
Zijn moeder was mee en stond op stal daar op de manege.
In Ti zijn paspoort staat de afstamming van beide ouders inderdaad.
Als Dais dit jaar weer een hengst krijgt, ga ik haar de volgende keer ook appelazijn geven. Dat heb ik een tijdje geleden al beslotenwendy1987 schreef:* Kees! Jij gaat een valkmerrieveulen bakken, en niets anders! Ik heb niet voor een hengst staan blauwbekken in de kou op je tattoo! En je moet bevallen op een zaterdagnacht, dan kan ik erbij zijn*
Kees zegt: [b]Als jij gewoon je wintervacht had laten groeien, had je het niet zo koud gehad. Jij scheert MIJN kont kaal en JIJ klaagt nu?? Tssssssss....
Kom volgende keer lekker in oktober scheren
Cynthia82 schreef:Kees zegt: Als jij gewoon je wintervacht had laten groeien, had je het niet zo koud gehad. Jij scheert MIJN kont kaal en JIJ klaagt nu?? Tssssssss....
Kom volgende keer lekker in oktober scheren...