Bijzonder kleurtje II (TiBroertje/TiZusje) in de maak ONLINE

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TiSento's broertje/zusje wordt een..

Palomino hengst
49 (9%)
Palomino merrie
154 (29%)
Valk hengst
57 (11%)
Valk merrie
190 (36%)
Smokey black hengst
26 (5%)
Smokey black merrie
42 (8%)

Totaal aantal stemmen: 518

sajavado

Re: Bijzonder kleurtje deel II (TiBroertje/TiZusje) in de maak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:35

ik vind dit topic echt te leuk :')

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:49

het is voor 99% zeker.hoop dat ze drachtig raakt is al een oudere merrie(wel mega gezond).wil graag een opvolgster van haar.ze word deze mnd geent zodat de asis enting inorde is ,dan gaan we plannen om snel naar sublime tegaan kijken en dan vroeg de merrie brengen(mei,denk ik).ik heb het toic gelezen van de keuring,maar zoals ik het begrijp heb jij hem niet voorgebracht,hoe kwam jij aan een voorbrenger.en kun je het ook zelf doen.waar moet je aan denken bij zo'n eerste keuring.en hij was 4mnd waar was zijn moeder toen?moes hij alleen lopen aan de hand of was mama er bij.ik wil dan graag ook naar de keuring gaan als we een veulen krijgen.ook ben ik niet thuis met papieren aanvragen,heeft jou veulen afstamming van beide kanten op het papier staan en hoe gaat zo iets.mag allemaal via pb want vervuilt je topic zo.
verder ben ik erg benieuwd wat je nu zal gaan krijgen.met mijn merrie geeft hij de meeste kans op valk.ik ga de merrie ook appelazijn voeren mnd 1 a 2 van te voren zeggen dan dat je meer kans op een merrie hebt.de kleur maakt mij niet veel uit maar wil wel liefste een merrie.heb alleen maar merries.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:00

keona schreef:
het is voor 99% zeker.hoop dat ze drachtig raakt is al een oudere merrie(wel mega gezond).wil graag een opvolgster van haar.ze word deze mnd geent zodat de asis enting inorde is ,dan gaan we plannen om snel naar sublime tegaan kijken en dan vroeg de merrie brengen(mei,denk ik).ik heb het toic gelezen van de keuring,maar zoals ik het begrijp heb jij hem niet voorgebracht,hoe kwam jij aan een voorbrenger.en kun je het ook zelf doen.waar moet je aan denken bij zo'n eerste keuring.en hij was 4mnd waar was zijn moeder toen?moes hij alleen lopen aan de hand of was mama er bij.ik wil dan graag ook naar de keuring gaan als we een veulen krijgen.ook ben ik niet thuis met papieren aanvragen,heeft jou veulen afstamming van beide kanten op het papier staan en hoe gaat zo iets.mag allemaal via pb want vervuilt je topic zo.
verder ben ik erg benieuwd wat je nu zal gaan krijgen.met mijn merrie geeft hij de meeste kans op valk.ik ga de merrie ook appelazijn voeren mnd 1 a 2 van te voren zeggen dan dat je meer kans op een merrie hebt.de kleur maakt mij niet veel uit maar wil wel liefste een merrie.heb alleen maar merries.

Kijk even op de site van het NWPCS :) Daar staat veel informatie op over de keuringen. http://www.nwpcs.nl

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:37

Wha Daisy en haar pappie lijken op elkaar !!

En inderdaad; in dit topic kan je nog eens flink lachen :D

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:38

Aah, Star! Hij is echt gaaf! Zijn nakomelingen lijken allemaal wel op hem vind ik! :j Ik heb er 8 jaar 1 gereden, en die lijkt ook op Daisy :j
Maar uhm...

Ik moet even een hartig woordje spreken met Daisy!

* Kees! Jij gaat een valkmerrieveulen bakken, en niets anders! Ik heb niet voor een hengst staan blauwbekken in de kou op je tattoo! En je moet bevallen op een zaterdagnacht, dan kan ik erbij zijn *D *

Zo, dat was het weer :j

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:28

Go Wendy - Go Wendy *\%/*

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:35

ik zeg goed gesproken!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:35

MadelonSunny schreef:
keona schreef:

Kijk even op de site van het NWPCS :) Daar staat veel informatie op over de keuringen. http://www.nwpcs.nl

maar daar is sublime niet goedgekeurd.hij is ggk bij het wpcv

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:52

wendy1987 schreef:
Aah, Star! Hij is echt gaaf! Zijn nakomelingen lijken allemaal wel op hem vind ik! :j Ik heb er 8 jaar 1 gereden, en die lijkt ook op Daisy :j
Maar uhm...

* Kees! Jij gaat een valkmerrieveulen bakken, en niets anders! Ik heb niet voor een hengst staan blauwbekken in de kou op je tattoo! En je moet bevallen op een zaterdagnacht, dan kan ik erbij zijn *D *

Dat zal ze leren ~~}>

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 23:09

polleman schreef:
Nou, als ik vind dat ik te weinig krijg, maak ik alsnog een hengst van je kleinkind!

_O- _O- _O- _O- _O-

:')

Hoe oud is je merrie, keona?
Ik weet niet hoe je hebt begrepen dat ik hem niet zelf heb voorgebracht, maar dat heb ik wel gedaan. Zie je me niet mijn benen uit mijn kont rennen? ;)
Zijn moeder was mee en stond op stal daar op de manege.
In Ti zijn paspoort staat de afstamming van beide ouders inderdaad.
Als Dais dit jaar weer een hengst krijgt, ga ik haar de volgende keer ook appelazijn geven. Dat heb ik een tijdje geleden al besloten :)

wendy1987 schreef:

Kees zegt: Als jij gewoon je wintervacht had laten groeien, had je het niet zo koud gehad. Jij scheert MIJN kont kaal en JIJ klaagt nu?? Tssssssss....
Kom volgende keer lekker in oktober scheren...

En wie o wie is de 300e stemmer, maak je bekend!
En niet vlak er achteraan stem 301 plaatsen, want ik wil de 300 stemmen wel vastleggen en 's nachts slaap ik :Z

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:10

Ik denk dat ik dat ben..... :o
Heb voor een valk merrie gestemd.

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 23:12

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! *\o/*

Danku!!!
Even een update plaatsen

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 23:14

En een gemenerik doet alsnog stem 301 er vlak achteraan, maar gelukkig was ik nét iets eerder.
Ook jij bedankt voor je stem! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:52

wendy1987 schreef:
Maar uhm...

Als het een hengst is dan is het een homo!!!
Merrie roze strikken in de staart en dat allemaal voor een merrie!!!!

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:55

Cynthia82 schreef:
polleman schreef:
Nou, als ik vind dat ik te weinig krijg, maak ik alsnog een hengst van je kleinkind!

_O- _O- _O- _O- _O-

:')

Hoe oud is je merrie, keona?
Ik weet niet hoe je hebt begrepen dat ik hem niet zelf heb voorgebracht, maar dat heb ik wel gedaan. Zie je me niet mijn benen uit mijn kont rennen? ;)
Zijn moeder was mee en stond op stal daar op de manege.
In Ti zijn paspoort staat de afstamming van beide ouders inderdaad.
Als Dais dit jaar weer een hengst krijgt, ga ik haar de volgende keer ook appelazijn geven. Dat heb ik een tijdje geleden al besloten :)

wendy1987 schreef:

Kees zegt: [b]Als jij gewoon je wintervacht had laten groeien, had je het niet zo koud gehad. Jij scheert MIJN kont kaal en JIJ klaagt nu?? Tssssssss....
Kom volgende keer lekker in oktober scheren

_O-

:D :D _O- _O- _O-

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 09:03

Geniaal dit topic _O- _O- _O-

PapaKees & Kees lijken echt veel op elkaar. Allebei dat heeerlijke snoetje! <3

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 09:33

Cynthia82 schreef:
Kees zegt: Als jij gewoon je wintervacht had laten groeien, had je het niet zo koud gehad. Jij scheert MIJN kont kaal en JIJ klaagt nu?? Tssssssss....
Kom volgende keer lekker in oktober scheren...

_O-
Ik zal de volgende keer vroeger komen..

* denkt na *

De volgende keer... Die komt helemaal niet, want ze gaat je nu je valkmerrie geven en dan heeft ze veulenpensioen :j :D

* Nooit meer blauwbekken in de kou op tattoo :') *

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:53

mijn merrie word in april 19jr
ik dacht dat omdat je de naam steeds melde van de voorbrengster,dus dacht dat het iemand anders was.sorry.was dit jou eerste keer?

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 18:29

^ TiSento had dat zelf geschreven hè ;-)

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 20:22

Ja, ze lijken echt veel op elkaar hè, Sanne? :)

Ehhhmm... Wendy?? Weet je nog waarom ik graag een merrie wil? :))

Keona, daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :) Maar inderdaad, wat Buster al zegt: TiSento heeft dat topic geschreven, niet ik. En over wie heeft Ti het? Baassie :+

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 20:27

haha hoe gaat t nu met ti'tje de eerste?

en trouwens, ik ben nog steeds aan het kruipen .. ben volgens mij inmiddels wel halverwege..

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 21:12

Met EersTi gaat het denk ik wel goed. Ik hoor niets van moor, dus zal wel dan :)
Moooooohoooooor, hoe gaat het met mijn grote liefde???

Zaterdag ga ik weer met hem knuffelen <3

Goed bezig! Lekker in dit tempo doorkruipen, dan ben je er over een dag of 54 wel :+
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 13-02-13 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 21:35

EersTi :') _O-

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 21:51

Men... jij zit al over de 300 stemmen..

Dit moet gewoon een prachtveulen worden..

Zaterdag TiKnuffeldag!!!

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 21:52

en morgen valenTijnsdag!