Nou nog niets!! denk zal dat topic weer eens gaan zoeken maar nee hoor.. irisje toch..
Pluizebolpum
Geplaatst: 24-03-12 22:22
Pakt marshmallows voor in het kampvuur van Symbeami en krijgt spontaan zangneigingen: "Pony, Pony, Pony kom je buiten spelen, Pony, kom je gauw eruit? Pony ik heb snoeppies om te delen, Pony, heb je echt zo'n lieve snuit?" (uiteraard op de maat van Bonnie St. Claire - Bonnie Kom Je Buiten Spelen )
Nu komt dat arme ding natuurlijk helemaal niet meer...
haha wou eigenlijk maar in de stillemeelezers grot blijven zitten, zo gezellig daar maar was wel nieuwsgierig dus toch maar ff koppie om het hoekje gedaan, maar helaas nog niks dus kruip maar weer bij het kampvuur en de marshmallows en neem brooddeeg mee kunnen we brood aan een stokkie bakken,
TS is wel sinds vanmorgen niet meer online geweest? Dus ondertussen zal Iris wel een veulentje naar buiten werken. ? Of was TS lekker de hele dag van de zon aan het genieten?
*alweer een stille meelezer uit gezellige grot gekropen* supergaaf beessie zeg!!! haha ik weet er een 1234 komt er nog wat van? 567 we wachten al zo lang, 8,9,10, ik heb nog niks gezien, 10,11,12(twaluf) het is gewoon schandalug!!! haha nee sorry iris ... maar je veulen mag wel komen!!! *gaat weer bij de anderen zitten rond het kampvuur..*
Hahahaha, sinds gisteren vroeg in de avond niet meer online geweest, maar begrijp dat we nu dus rond een kampvuur zitten! gezellig, ik kom er tussen zitten hoor! haha