Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
abba schreef:Van harte met je voshengst knap hoor! Vier perfecte witte beentjes en een prachtig blesje én een kruintje exact in het midden! Super!
Ik weet niet hoe het zit precies met de kleuren van Rhydaman, maar in 2011 uit een bruine en een schimmelmerrie, 2 x valk merries - in 2012 tot nu toe: 2 x valk hengstjes uit bruine merries, 1 x valk hengst uit schimmelmerrie, 1 x valk merrie uit schimmelmerrie en nu dus een voshengst uit Rosa. Er waren nog 1 bruine en één stekelharige vos door hem gedekt, maar de ene merrie is helaas overleden op 4 maanden dracht en de andere heeft op 8 maanden verworpen. Volgens mij zijn er nu nog drie merries dragend van hem twee schimmels én een bruine. Hoe het zit met het 'verschimmelen' van de veulens is voor mij niet bekend. Als ik die van Dusanna zie lijkt me die valk te blijven, zie ik die van Charlotte dan denk ik dat die schimmel wordt, maar dat veulen is nog te pril om al zeker te kunnen zijn, heeft in elk geval nú nog géén brilletje maar wel een grijze waas.
Rhydaman = valk
Kilkenny = bruin
St. Jansbergs Flower = valk (maar lijkt bruin)
Deze pony's komen uit een diversiteit van schimmel, vos, bruin dus..... moeilijk te zeggen welke kleuren hij allemaal kán vererven.
Cynthia82 schreef:Ik zie een valk!