Simpel de simpel hoor,je kopieert de link, drukt dan op het knopje video ( wat je alleen ziet als je op antwoorden staat ) en plakt dan de link er tussen, dat spreekt voor zich als je op de knop video hebt gedrukt! That's all!!!
Heeft ie niet echt hahaha. Nou foto's willen niet computer werkt niet mee dus effe geduld
jolandje
Geplaatst: 14-07-12 08:25
wat een knap stel heb je maris, heel mooi, ook erg leuke veulentjes
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-12 15:21
Sorry dames foto's worden door photobucket niet goed verkleind. Dus bokt die plaats ze niet even geduld tot het wel weer goed gaat
Bedankt Jolanda
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-12 15:49
Zo eindelijk gelukt de aanhouder wint!! Hier een paar kale foto's probeer er straks nog een paar te plaatsen. Mooie roos Mijn duo wit en zwart hahaha na het scheren Wat doe je nou!
jolandje
Geplaatst: 14-07-12 15:56
aaaahh, wat lief, die rechtopstaande maantjes zijn zo schattig, wat veranderen ze van een scheerbeurt he? heel ander kleurtje komt er tevoorschijn
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-12 19:21
Ja ze zijn heel erg veranderd Ja die manen is erg pluis hahaha.
mmm toch altijd lastig te gokken denk ik haha maar moet wel even melden dat ik t leukerds vind !! en wat zien ze er chique(als je dat zo schrijft) uit !!!
jolandje
Geplaatst: 14-07-12 21:15
nou vraag ik me af, wie is die witte nou?
probabeest
Geplaatst: 14-07-12 21:18
die witte is het zilverappel merrie veulen van xanty ze is een beetje licht geworden na het scheren, had vic ook altijd maar die werd daarna heel donker antraciet grijs, dat word deze ook
ed staat niet op deze foto's mona, dit zijn de veulens van dit jaar, ed is van vorig jaar en al een echte jaarling.
jeeee, die had ik er niet van herkend, en idd zo licht van kleur, grappig eigenlijk
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-12 22:03
Inderdaad geen Ed Ed is aan het logeren bij Esther met zijn maatje Dragon In het najaar komt ie weer naar huis mocht ik een keer tijd hebben zal ik wel even kijken om een recente foto te gaan maken bij Esther en dan te plaatsen De lichte is zoals Natas al schreef Dream van Xandy maar die gaat nog donkerder worden hoor.
Twandeman bedankt zijn ze ook erg leuk vooral als ze samen gaan spelen hihi Joys bedankt inderdaad heerlijk stel Sheddah je hebt het topic gevonden alleen staan er nog niet echt leuke foto's van Bobo op
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-12 22:15
Hier nog een paar foto's gewone kiekjes de mooie foto's mag Maaike komen maken Broertje plagen En als je daarmee klaar bent neem je je zusje
Blijf het me toch afvragen,,,nu wil ik het weten ook hihi wie is die voorstel, op de eerste groepsfoto die zwarte of bruin bonte. Kan de kleur niet echt goed zien. Dat laatste donkere veulentje...wat een hunk zeg