Dhani en Kirstten,ik ben blond op dat gebied,ik vraag Rene vanavond hier wel even te reageren
Sheddah, je hebt de weg gevonden
Met de dames gaat het goed,uier stelt nog weinig voor,maar Desert krijgt behoorlijke drilbillen. Het is zo jammer dat de videocamera voor reparatie weg is,het veulen van Keet zie je gewoon die buik door dansen Dat beloofd wat
Ze staan nu lekker bij Wynn en die was zijn dames al uitgebreid aan t vertroetelen
We gaan vandaag alles maar eens gereed maken voor de bevallingen,alarmen controleren,Rene zijn bedje opmaken.Extra camera voor onszelf op Desert richten. Kraamkoffer staat al even klaar,dus wij zijn er ook klaar voor
Bizar idee dat er staks binnen paar weken weer veulens huppelen,als we het geluk hebben natuurlijk.....
Dat geluk hebben jullie hoop ik en anders ligt het niet aan jullie Sandra, jullie doen er alles voor!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-12 12:06
Ja Eline,dat is waar,wij doen er zeker alles aan,maar ik blijf het nooit als iets vanzelfsprekends vinden Ik ben altijd zo blij als moeder en kind het goed maken
Dat moet je ook niet doen, beter teveel zorgen dan dat je het maar op zijn beloop laat. Mams en kind moeten het goed maken daar heb je helemaal gelijk in
San had je Renee nog gevraagt over hoe ik hem op Mobiel kan krijgen?
Of heb ik daar nu gewoon weeeeeer overheen gelezen
Wat voor mobiel heb je Dhani? Op een iphone / ipad kan wordt bij mijn weten geen java gesupport, dus helaas kan je op zulke devices niet onze camera zien.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-12 21:59
Biondaa,totdat de veulens afgebakken zijn binnen Desert schat ik ca 2 weken,of haar uier moet zich ineens meer gaan ontwikkelen en Keet is altijd een raadsel,maar ook rond die tijd denk ik Maar ja zo en zo waken we al,ze hebben ons vaker voor verrassingen gezet