O let niet op het vrolijke getwitter van het vogeltje op de achtergrond
_Tien_
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-11 21:49
jackyline schreef:
O let niet op het vrolijke getwitter van het vogeltje op de achtergrond
"Maar kan er niks aan doen" Wat een geweldig filmpje ook weer. Echt leuk dat ze zoveel lol heeft met Banjer Honden zijn dus ook al geen probleem meer straks
Blackje
Geplaatst: 08-07-11 09:19
_Tien_ schreef:
Oh, en het weer is hier inderdaad ietsjes minder dan op Zakynthos Maar thuis is toch ook wel weer fijn hoor
Hi Tien, wat fijn dat het met bloem nog steeds zo goed gaat!
ik lees dat jullie naar Zakynthos op vakantie zijn geweest? Hoe was dat? Wij zitten te kijken voor een vakantiebestemming en deze staat ook op het lijstje
ik kijk net t filmpje, wat een leukerd met die hond haha. En zakynthos? daar zijn wij iets van 4 jaar terug geweest Is het nog steeds zo echt grieks? of is het ondertussen vol toerisme? Weet je toevallig ook welk hotel t was?
Tien: wij gaan in september oktober weer erheen, maar dan naar kefalonia, dat is nog niet zo toeristisch, zeker niet rond die tijd en dan is t nog rond 20-25 graden griekenland is heerlijk.. je kan in die tijd nog van alles doen en bekijken. Zo gaan wij weer een jeepsafari doen, mits t gaat met de zwangerschap haha.
Oeff.. Dan moet ik zo even vragen of de mensen voor zijn auto al gereageerd hebben ( Hij heeft zijn tuning bak te koop staan haha ) dat ze morgen ochtend komen kijken.. Nouja het scheelt dattie hier over 20 minuten is.
Ik heb net even het hele topic doorgelezen. Respect! En Bloem is echt een prachtig veulen!
_Tien_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-11 19:13
Zo, pffff, hèhè, eindelijk een topic in elkaar kunnen knutselen. Heb altijd zo'n ruzie met Bokt en foto's die hij te groot vindt Maar goed, voor wat fotootjes van vanmiddag: [KS-ITP] Bloem en Banjer aan de boemel
Kimberly, dank je wel
_Tien_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-11 19:17
En ach, hier ook gewoon nog wat plaatjes
Wat is ze onwijs mooi aan het worden Jacky, ik stuur je snel een CDtje met alle 200 ( *kuch* ) foto's