het valt hier nu wel mee het is wel beetje slecht weer, de zon schijnt iig niet!
anais96
Geplaatst: 14-06-09 13:43
minjon schreef:
Het giet hier, en ontweert Dus veulen, wees maar snel voordat het jullie kant op komt
waar woon jij??
Peelie
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-09 13:49
update
Het veulen is er nogsteeds niet. Ze is een aantal maal gaan liggen en heeft een paar keer gehinnekt naar haar buik, zo schattig Verder is ze weer tot aan het punt gekomen dat ze bijna ging persen, maar weer raakte ze in 'paniek' en is ze gestopt. We waken vrolijk verder
Het lijkt ook op het moment alsof ze met haar kont uitademt... niet normaal. verder eet ze weinig, tilt haar staart heel veel op. echt in zo'n boogje zeg maar. Ze plast veel, mest weinig. Ene moment is ze heel erg vrolijk, andere moment heel sjagie. Het veulen draait ook veel.
Vannavond blijf ik waarscheinlijk het grootse deel van de nacht op en dan kan mijn zus slapen, die is op die is voor de 2e maal bijna heel de nacht wakker geweest!
Vithou
Geplaatst: 14-06-09 13:50
anais96 schreef:
minjon schreef:
Het giet hier, en ontweert Dus veulen, wees maar snel voordat het jullie kant op komt
ik zat me te bedenken dat ik de tempratuur ben vergeten neer te zetten... die was gisteravond 38,0? Dat is hoger dan normaal...
Het was ook wel benouwd geweest gistere.
En ze pas niet meer door de staldeur heen echt grappig... Het zijn van die oude boere stalletjes waravan de deuren ietsje smaller zijn dat de tegenwoordige staldeuren.. het scheeld echt niet veel.
zijn er al weer nieuwe foto`s van het uier? loopt er al melk uit?? ben zo nieuwschierig wat hier uit zou komen!! vader prachtig/ moeder prachtig moet wat worden!!
Steefjevos
Geplaatst: 14-06-09 18:52
Frustrerend hè, dat lange wachten... Maar je zei dat het al leek alsof ze ging persen, dat zal wel je verbeelding zijn want een paard gaat niet zomaar persen. Er moeten toch echt al wat weeën geweest zijn om de boel in gang te zetten Net als bij mensen. Ik hoop heel erg graag dat je erbij kunt zijn, dat zou harstikke gaaf zijn! Ze loopt nu al wat dagen over toch? Spannend