Vulina schreef:Hoe kan het eigenlijk dat er maar 1 wond te zien is?
Ja dat vind ik ook wel knap
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
plutolover schreef:wat gaan jullie vooruit zeg
melewel94: ik vind de wond op de foto niet zo fijn uitzien. MAar op een foto kan een wond er erger uit zien dan dat het is. bij twijfel gewoon dierenarts erbij halen, of foto naar je da sturen.
zag als paarden met longeersingels. DAt doe ik nog niet met Maximus.. Hoe hebben jullie je paard leren draven? als ik vooruit ren gaat maximus echt niet draven haha. Ook niet als ik hem als handpaard gebruikt, dan ga ik draven met mijn andere haflinger als ik erop zit, maar hij blijft stappen haha.
Het commando snapt hij nog niet haha. Longeren kent hij ook nog niet maar dat hoeft ook nog niet. Vind hem nog zo jong en onze longeerbak is niet de beste kwaliteit dus vermijd ik dat liever
wel van vorige week voor eerst naar buiten geweest 100 meter. En deed hij super braaf. Helaas kom je vanuit stal gelijk een drukke weg op.. Dus hij wordt gelijk in diepe gegooid. Mijn oudere haf was mee.
trysteffy schreef:Ik wil deze toch even met jullie delen![]()
Waarom doet echt alleen mijn paard van die rare dingen haha
[ Video ]
trysteffy schreef:Hoe voelt hij zich? Gewoon zich zelf of heeft je dr ook last van?
Janinevv schreef:Heeft hij voldoende loop mogelijkheid of veel op stal? Die van mij liepen toen 24/7 buiten met schuilstal en 7 dagen was het wel dicht.
Duimen dat hij snel opknapt