Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en kan ik er bij noemen dat ik normaal haar niet zou bellen, maar nu vanwege verzekering wel. Gelukkig heeft onze dierenarts haar paarden aan de overkant staan, dus ze is sowieso wel elke dag in de buurt
Moet er niet aan denken! Ik doe wel maar 1 ding tegelijk, dus nooit trailerladen en aan de hand oefenen op dezelfde dag. Poetsen telt niet, dat gebeurt elke dag (of ik dat doe of de grooms, elke dag worden de hoeven gedaan, vliegenspray, temperatuur gemeten en gezicht schoongemaakt).

Hoe groot ze nu is mag van mij wel de eindmaat zijn
Ze meet nu 1.62 en wordt volgende maand 2 jaar. Hoe dat zit qua belasting in een dracht of inrijden met drie vind ik oprecht een interessante vraag waar ik geen antwoord op heb. Natuurlijk is een dracht aan het einde pas zwaar, en dan is ze bijna 4 jaar. Dat is dan wel weer een jaar verder

) Wat fijn dat hij groeit! Vind hem ook heel erg mooi in verhouding. Knap paard!
Goed idee inderdaad de volgende keer een foto. Wat voor wedstrijden doe je?
1 augustus haal ik haar weer op en dan zal ik haar lichtjes trainen voor de centrale keuring die 17 augustus is. Lekker voor haar dat ze even 4 maanden in het dikke gras kan

Omdat ik het dan met kortere tussenpozen kan doen duurt het bekappen zelf een stuk korter en is er geen vuiltje meer aan de lucht. 
maar misschien komt dat nog??
) 
lol iets jonger dan de rest. Hij is afgelopen weer bij de smid geweest verder doet hij weinig want het is warm weer. 39 graden is de verwachting voor de komende 5-6 dagen.
). 

Libera schreef:Wij gaan dit jaar gewoon spelenderwijs wat bezig in de longeer cirkel. Ik doe er meestal geen lijn aan en vaak ook maar een minuut of 5. Gewoon een beetje leren van richting veranderen, sneller, langzamer, maar ook gewoon stilstaand wennen aan vlaggetjes, rondvliegende zadeldekjes, pionnen, etc
Zadeltje heeft ie al een keer opgehad en doen we waarschijnlijk nog wel een paar keer deze zomer. Hij staat thuis dus supermakkelijk om heel vaak en heel kort dingetjes te doen.
Wij gaan er volgend jaar pas naartoe werken om er echt op te zitten