Het komt vast goed. Vuutje is kennelijk toch ietsjes minder stoer dan ze doet voorkomen. En ineens een déúr die in de weg zit
Dat is natuurlijk volstrekt onaanvaardbaar en een reden om ineens naar je moeder te willen. Snap ik wel. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan natuurlijk ook de rollen omdraaien en Vu met toegang tot een stal buiten laten, Kirs vertrouw ik wel met achter de staldeur blijven.
en dit opdat de veulens de stress niet meekrijgen of heb ik nou ene ander artikel gelezen
. De camera hangt nog, dus die kantelen we een beetje zodat ik ze de eerste paar nachten in de smiezen kan houden mocht Vu nog kunsten uit gaan halen.

.
. Ze heeft mijn vader vakkundig om haar niet bestaande vingertjes gewikkeld, die doet er dik een uur over om poep te scheppen omdat Vu hem blijft overtuigen dat ze echt meer kriebels nodig heeft
. Ach het maakt het werk wel leuk voor hem 

Loop je me nu serieus voorbij

) besloten dat veulenbrok echt super vies is. Ze blieft alleen muesli en 1 soort basisbrok die in 1 winkel te koop is. Dus dat wordt nog even een uitdaging. We zijn het nu aan het proberen met Garvo veulenbrok waarvan ik een proefzak kon krijgen, Pas en Kirs vinden het verrukkelijk maar Vu eet met moeite 7 brokjes als ze door een beker musli zitten verstopt. Helaas zijn andere bedrijven er niet zo happig op om proefverpakkingen te geven en ik heb ook geen zin om met meerdere 20 kg zakken te zitten die niet worden gegeten. Dus dat wordt nog leuk.
mooney schreef:Bedankt voor de tip! Die had ik nog niet bedacht, omdat ik dacht dat ze alleen volwassen paardenbrok hadden. Ik ga ze even contacten
Proefzakjes kun je gewoon via hun webshop bestellen.
ik lig echt dubbel hahaha
en toen had ik mijn eigen topic ontstipt, zullen we het erop houden dat de rotzooi van de narcose in mijn hersenen is blijven hangen? Maar ik ben er dus weer 
En Pas was goed te zien, dus dan kunnen we Vu vanavond ook vinden. Dit is dus de opstelling met het knuffelluikje:
.
. Dus toen was ze weer terug bij het luikje om alleen maar een snauw van Kirs te ontvangen (echt, topmoeder die merrie
). Toen ze vervolgens toch maar aan het hooi begon hebben we de deur weer open gedaan, mooi einde van de generale repetitie. Vanavond voor het echt!