Ik verlaat het topic. Heb geen behoefte aan elke keer dat geklep over school.
Succes met de bevalling.
Ik reageer ook even, vind het namelijk ook wel vervelend... Ben heel benieuwd naar het veulentje en lees dus ook al even mee Maar misschien even ontopic blijven?
paarden1pony
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-13 09:56
hoera!!! haar uier is weer dikkerder dan gisteren ze is ook weer lekker vannacht bezig geweest : al het sto en hooi lag aan 1 kant ben benieuwd!!!
Anoniem
Geplaatst: 14-05-13 09:56
Ik vind het ook steeds rottiger om bij te lezen, snap dat de examenstress hoog zit maar dan ga ik wel naar t subforum voor studie en werk en niet bij merries kijken..
Hoop dat er snel een gezonde beeb naast staat, dat wel!
DesireeK
Geplaatst: 14-05-13 10:03
paarden1pony schreef:
hoera!!! haar uier is weer dikkerder dan gisteren ze is ook weer lekker vannacht bezig geweest : al het sto en hooi lag aan 1 kant ben benieuwd!!!
Het begint ergens op te lijken ik ben benieuwd..
Ook ben ik het met de dames boven mij eens. Als ik kijk of er al vorderingen zijn krijg je eerst een halve pagina met school.. Daarvoor lees ik niet mee hoor, dat interesseert mij helemaal totaal niets..
Ik wil niet op de negatieve toon blijven, maar ze kunnen ook koliek verschijnselen krijgen van een groot veulen. Hou de merrie even goed in de gaten en lekker op de weide zetten. Het zal nu toch niet meer lang duren. Worden de banden al slapper?
xLianneZorro
Geplaatst: 14-05-13 14:03
Bellatrix schreef:
Het gaat ondertussen alweer een pagina over de merrie en nog is iedereen aan het klagen.