ik weet niet in hoeverre TS nu internet heeft. aangezien moeder to be nog zo lang laat wachten is ze vanmiddag vertrokken op een weekendje veluwe. ze zou wel met eigen vervoer gaan zodat als het thuis front meld van begin, ze snel thuis is.
Arya is rond en gezond. Uier is goed bol aan het lopen. Voor de ene uier helft zit een grote vocht bult waar ik vanavond even naar laat kijken. Zal later een foto plaatsen.
Zo, wat Arya-foto's. Ze is nog steeds gezellig en vrolijk. Wel zit er een bult voor haar ene uierhelft. Deze is niet warm, het is geen oedeem, en ook geen ophoping van bloed. Ik vind vooral haar staart zo grappig op deze foto.
Dit is de bult die voor haar uier zit. En haar uier, linkerkant staat het speentje al recht, rechterkant is nog erg leeg (dit is ook de kant waar de bult voor zit)
Is de bult hard, lijkt het haar te irriteren als je eraan zit? Vervelende plaats lijkt me dat voor haar nu. Kan ze gebeten zijn door een andere pony? Dat het huidje daar gevoeliger is kan ik me goed voorstellen..