Aprils_joke schreef:Zal ik dan ook maar even opbiechten dat ik al vanaf het eerste topic meelees Hier nog een
hier ook zo'n stille meelezer die een beetje actief gaat worden zit daar trouwens echt maar één veulen in?!
Hier nog een stille meelezer vanaf de eerste topic Maar inderdaad weet je zeker dat er maar 1 veulen in zit, wat een pens
Jeetje, een bolletje! en of daar een veulen in zit, kan niet missen. Een mooie kleur heeft mama in spé, daar komt vast een toverbal uit.
2a54z6e45r6r schreef:Lol, is ze gedekt door een shire ? haha daar zat ik ook al aan te denken.ik hoop dan voor iris dat het kunstmatig was!
sharief schreef:Jeetje, een bolletje! en of daar een veulen in zit, kan niet missen. Een mooie kleur heeft mama in spé, daar komt vast een toverbal uit.in het vorige topic (volgens mij) is gezegd dat er alleen maar zwart uit kan komen...
sharief schreef:Jeetje, een bolletje! en of daar een veulen in zit, kan niet missen. Een mooie kleur heeft mama in spé, daar komt vast een toverbal uit.Mwah.......de merrie is gewoon zwart hoor .( volgens de kleurentest dan he )