Sorry Esther kwam van alles tussen Hier dan een paar foto's van naamloos hahaha.
ElineMeike
Geplaatst: 19-06-12 18:57
Tosadog schreef:
LCS Vics Final Masterpiece? LCS Vics Final Dutchman? LCS Vics Au Revoir
nouja kom net bij de tandarts vandaan dus ben nog een beetje suf
LCS Vics Final Masterpiece is een mooie naam!!
jolandje
Geplaatst: 19-06-12 19:32
knap veulen mariska, is hij zilverbruin bont? en groot is hij ook , pffff kan me voorstellen dat tyra daar moeite mee had
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-12 19:53
Jolanda hij is inderdaad zilverappel bruin bont Hij is voor Tyra best groot het veulen is ook al zo af Soms heb je weleens een veulen en die zijn zo dun deze als je zegt dat hij 2 weken is geloof je het ook Tyra had er echt moeite mee ben blij dat ik de merrie geholpen heb. Heb nu alleen wel spierpijn maar dat gaat wel weer over hahaha
Samen met mama Maar kon ook heel mooi alleen staan En even lekker rollen En rennen gaat de hele dag door.
Gefeliciteerd Mariska! Met de kleine man! Leuke foto's ook trouwens! Ze zijn prachtig! Nu lekker genieten van al het kleine spul in de wei!
Bassenqua
Geplaatst: 19-06-12 23:22
Nogmaals, wat een buffeltje, ben blij dat mams het achter de rug heeft. Attent koppie zit erop.
Je andere veulen, naam? vind ik wel een schoonheid hoor.
Jenkins
Geplaatst: 19-06-12 23:40
Aah zat alsmaar te wachten op het veulen van Tyra! En eindelijk als laatst is hij dan ook geboren, wat een plaatje
De rest is ook prachtig hoor!
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-12 07:39
Tina bedankt ga zeker genieten en ze natuurlijk weer alles leren. Om er een aantal mee te kunnen nemen naar de keuring. En volgende maand komt Maaike foto's maken Esther het is best wel een joekel ja met veel haar voelde ik gisteren Voor een merrie van 75 cm voor mijn gevoel een groot veulen hahaha. Zit een mooi attent koppie inderdaad op met een mooie dish. De roepnaam van het veulen van Talytha is roos heeft mijn zoontje bedacht Van Xandy dream maar dat vond ie maar een moeilijke naam en van Caramel Bobo hahaha. Van Tyra is nog naamloos heb ook nog geen tijd gevonden om er over na te denken Vandaag ook geen tijd boodschappen doen kids naar school vanmiddag thuis kinderfeestje. Dus ga mijn dag wel weer vol krijgen Dream en Roos zijn voorlopig 2 blijvertjes en dan zien we wel hoe het uit groeit Jenkins leuk dat je je ook even laat horen inderdaad het laatste veulen alweer. Maar er zijn alweer veulens in de maak voor 2013 en dan komt er vast een nieuw topic Eerst deze maar eens vol praten en vol spammen met foto's.
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-12 09:07
Zit even over namen na te denken voor het veulen van Tyra. Het is het laatste Vic veulen in Nederland dus had even het volgende bedacht: LCS Vic's Grand Finale wat ook nog kan, LCS Vic's Last one Standing of LCS Vic's True Memory
Of wat maris al had bedacht. LCS Vics Final Masterpiece LCS Vics Final Dutchman zijn ook erg leuk.
Gefeliciteerd! LCS Vics Final Masterpiece vind ik ook een mooie naam! Of heeft hij al een andere? Hij is erg mooi! Groetjes Monique
uleon
Geplaatst: 22-06-12 16:38
LCS Vics Final Masterpiece vind ik ook een gaafe naam
iris444
Geplaatst: 23-06-12 20:43
Van harte gefeliciteerd Mariska . Vic heeft bij alle een mooi hoofdje vererft! Wat fijn dat het een bonte is, ik weet nog dat je zei dat je daar op hoopte.
Ik zou zeggen geniet van alle mooie veulens
sandra3235
Geplaatst: 23-06-12 21:12
probabeest schreef:
Roepnaam PIES......
wie anders kan dit bedenken maar gave naam Welke wordt het Mariska???
Heb genoten van je foto's,we want more
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-12 11:38
Natas inderdaad roepnaam PIES maar hij heeft nog geen naam te druk hahaha. Iris ja hou van bont he! Hij is erg leuk en mag van Tim niet weg hij vind die het mooiste! Ga zeker genieten van de veulens als ik iets meer tijd heb zou ook wel leuk zijn het is ren je rot hier hahaha Sorry San we want more foto's moet je nog even op wachten. Misschien binnen kort een filmpje als ik de juiste manier weet om ze te plaatsen
Kwam dit filmpje nog tegen toen was Shiney er net herken ze bijna zelf niet meer. Wie kan mij vertellen hoe ik de direct zichtbare link kan plaatsen direct plaatje met fimpje te kunnen zien? http://www.youtube.com/watch?v=WhCY3ujgRpE
Bassenqua
Geplaatst: 26-06-12 13:34
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-12 13:27
Esther volgens mij doet je geplaatste link het niet!