Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jackyline schreef:hoi hoi vakantieganger Welkom ben je altijd maar Ik werk vrijdag dus dan is zaterdag een stuk handiger.
bevalt het weer een beetje hiier.
jackyline schreef:Ja bloem doet het goed hier weet niet of je haar nog terug krijgtbedoel die wil niet meer weg
jackyline schreef:*Nee hoor we proppen haar gewoon straks in de trailer maar ze mag nog even blijven zelfs de weibaas vind haar leuk![]()
en vond dat ze niet te snel weg moet nu ze zo lekker gewent is.
jackyline schreef:*Maar je merkt dat ze speelmaatjes mist Sarina heefthinnekend door de wei lopen huppelen vandaag en met haar gespeeld
jackyline schreef:*Maar je merkt dat ze speelmaatjes mist Sarina heefthinnekend door de wei lopen huppelen vandaag en met haar gespeeld
tien schreef:Wat dat betreft zou het inderdaad wel fijn zijn als ze zo snel mogelijk bij mij de kudde in kan, aan de ene kant. Aan de andere kant is het dan ook zo sneu dat ze Jorny en jullie moet missen. Arm dingWillen jullie ook niet in de kudde wonen?
![]()
jackyline schreef:Zijn ook met halster training begonnen Ze vertrouwd ons nu genoeg.
Leg het halstertje(zo lief klein) over de voerbak gedrappeerd zodat ze haar neus door de neusriem moet steken en dan kriebelen we met de rest langs haar nek omhoog en naar beneden en over haar nek en langs haar oren
Af en toe maak ik hem ruim vast en dan weer af gaat prima maar je merkt dat ze daar weer wat onzeker van wordt en dan de oren in haar nek legt maar wel alles toe laat.