Diva en Bloem zijn thuis! (Welsh A) -Update merrie overleden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 18:40

Met jiske gaat het goed mag alleen niet eten van de dok. Maar pietie hooi en klein beetje gras en al helemaal geen bloemige brokjes.
Die zijn veel en veel te rijk.
Jorny mag dat ook niet maar die doet ook niet zo haar best ervoor JIske zit echt met de hele lengte van haar tong, tussen de houtjes door, de brokjes eruit te lepelen

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 20:39

En brom je al weer rond ';-)

Anoniem

Re: Diva en Bloem zijn thuis! (Welsh A) -Update merrie overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 08:57

ze ziet er goed uit meiden :j super zeg hoe goed het gaat!

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 18:12

Hallooooo :wave: Daar ben ik weer!
Ik heb tijdens de vakantie stiekem af en toe even ingelogd in een barretje waar ze een laptopje hadden staan en heb genoten van de Bloem-filmpjes. Wat ziet ze er goed en groot uit :oo En hihi, al zo eigenwijs en haar brokjes veul interessanter vinden dan melk :D
En ook een grappig filmpje van Banjer in de waterbak, maar totaal niet grappig dat hij de vijver van de buren zo toegetakeld heeft :oo

Nu droekdroekdroek met vakantiekleerwasjes en andere saaie dingen ^)
Kan ik aan het eind van de week weer komen Bloem-watchen, Jacky? Vrijdag of zaterdag?

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 18:19

*\o/* hoi hoi vakantieganger Welkom ben je altijd maar Ik werk vrijdag dus dan is zaterdag een stuk handiger.
:brr: bevalt het weer een beetje hiier.
Ja bloem doet het goed hier weet niet of je haar nog terug krijgt *D bedoel die wil niet meer weg 8-)
Nee hoor we proppen haar gewoon straks in de trailer maar ze mag nog even blijven zelfs de weibaas vind haar leuk _/-\o_
en vond dat ze niet te snel weg moet nu ze zo lekker gewent is.
Maar je merkt dat ze speelmaatjes mist Sarina heeft /3 hinnekend door de wei lopen huppelen vandaag en met haar gespeeld

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 18:31

jackyline schreef:
*\o/* hoi hoi vakantieganger Welkom ben je altijd maar Ik werk vrijdag dus dan is zaterdag een stuk handiger.
:brr: bevalt het weer een beetje hiier.

Zaterdag is helemaal goed :):) Ik las ook net dat het station van Arnhem weer een beetje uit de bouwput is, dus dan hoef ik niet meer de halve marathon te rennen naar de trein naar Oosterbeek _O- Ik ben NOG buiten adem zeg :oo :')
Oh, en het weer is hier inderdaad ietsjes minder dan op Zakynthos := Maar thuis is toch ook wel weer fijn hoor :j :D

jackyline schreef:
Ja bloem doet het goed hier weet niet of je haar nog terug krijgt *D bedoel die wil niet meer weg 8-)

:oo ^)

jackyline schreef:
*Nee hoor we proppen haar gewoon straks in de trailer maar ze mag nog even blijven zelfs de weibaas vind haar leuk _/-\o_
en vond dat ze niet te snel weg moet nu ze zo lekker gewent is.

:D Ze heeft even goed geknipperd naar weibaas? Slimme Bloem :D

jackyline schreef:
*Maar je merkt dat ze speelmaatjes mist Sarina heeft /3 hinnekend door de wei lopen huppelen vandaag en met haar gespeeld

Wat dat betreft zou het inderdaad wel fijn zijn als ze zo snel mogelijk bij mij de kudde in kan, aan de ene kant. Aan de andere kant is het dan ook zo sneu dat ze Jorny en jullie moet missen. Arm ding :(:) Willen jullie ook niet in de kudde wonen? :)* :')

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 18:33

hihihiihi zal het even met mijn man overleggen

:Y) denk dat hij vind dat ik al teveel bij de paarden ben :j zal dus wel niet mogen sorry :o

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 18:34

jackyline schreef:
*Maar je merkt dat ze speelmaatjes mist Sarina heeft /3 hinnekend door de wei lopen huppelen vandaag en met haar gespeeld

tien schreef:
Wat dat betreft zou het inderdaad wel fijn zijn als ze zo snel mogelijk bij mij de kudde in kan, aan de ene kant. Aan de andere kant is het dan ook zo sneu dat ze Jorny en jullie moet missen. Arm ding :(:) Willen jullie ook niet in de kudde wonen? :)* :')

Als ze andere heeft om mee te spelen en een wat oudere die zich wat over haar ontfermt dan komt dat goed
Ze is zowiezo een erg zelfstandig dingske

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 18:39

Ja, het is een superkudde, met een paar erg zorgzame merries en een aantal jongere meiden. Denk dus dat het wel helemaal goed gaat komen tzt :j

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 18:50

Oke zal het haar vertellen zie je zaterdag we houden kontakt
Haar beentje doet het ook steeds beter met een rustig galopje gebruikt ze haar been gewoon maar als ze in vliegende rengalop gaat dan houdt ze hem nog hoog
en sjee su wat kan dat beest snel zeg misschien moet je met haar de renbaan op je slaat beslist geen slecht figuur

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 18:53

jackyline schreef:
Afbeelding
foto van Vealosz van vanmorgen
Ze dramt gewoon door en je moet wel toegeven ook Jorny zal er aan moeten geloven

Even een vraagje, misschien ben ik een beetje dom hoor 8)7 maar gaat Jorny uiteindelijk melk geven als Bloem blijft zuigen? Dat vraag ik me af

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 19:07

Jemig, wat kan die boos kijken zeg!! ~~}> Echt een duiveltje }:) Dat zou je totaal niet verwachten achter dat lieve kleine koppie. O:) Ik schrik ervan!! -O- -O-

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 19:20

Jacky, hahaha, ja, is ze zo'n racemonster? Pippi kan ook zo snel. Misschien proberen ze hun maat een beetje te compenseren door dan maar MEGAsnel te gaan rennen _O-
En wat goed dat haar beentje zo mooi aan het bijtrekken is +:)+ :):)

Qwerty14, ik begreep dat Jorny nu inderdaad een beetje melk geeft (toch, Jacky?), maar niet genoeg.

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 20:09

Zijn ook met halster training begonnen Ze vertrouwd ons nu genoeg.
Leg het halstertje( <3 zo lief klein) over de voerbak gedrappeerd zodat ze haar neus door de neusriem moet steken en dan kriebelen we met de rest langs haar nek omhoog en naar beneden en over haar nek en langs haar oren
Af en toe maak ik hem ruim vast en dan weer af gaat prima maar je merkt dat ze daar weer wat onzeker van wordt en dan de oren in haar nek legt maar wel alles toe laat.

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 20:11

[quote="qwerty14"]
Even een vraagje, misschien ben ik een beetje dom hoor 8)7 maar gaat Jorny uiteindelijk melk geven als Bloem blijft zuigen? Dat vraag ik me af[quote="qwerty14"][

Dat zou moeten kunnen als haar moedergevoelens sterk worden
Haar band met Bloem is in iedergeval erg goed
Maar het beschermende wat van de volwassen merrie uitgaat is ook heel belangrijk dat geeft haar een sterk gevoel van vertrouwen
om dingen te ondernemen
en dat je er lekker onderweg kan kruipen als het heel hard regent is ook niet verkeerd :D
Laatst bijgewerkt door jackyline op 02-07-11 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 20:13

jackyline schreef:
Zijn ook met halster training begonnen Ze vertrouwd ons nu genoeg.
Leg het halstertje( <3 zo lief klein) over de voerbak gedrappeerd zodat ze haar neus door de neusriem moet steken en dan kriebelen we met de rest langs haar nek omhoog en naar beneden en over haar nek en langs haar oren
Af en toe maak ik hem ruim vast en dan weer af gaat prima maar je merkt dat ze daar weer wat onzeker van wordt en dan de oren in haar nek legt maar wel alles toe laat.

+:)+ Wat goed zeg!
Dat halstertje is lief he? :+: Heb ik gekregen van een stalgenoot toen ze hoorde dat Bloem zou komen, lief he? Het is het oude veulenhalstertje van haar pony'tje Wonder (vandaar dat dat er dus ook opstaat, maar voor Bloem ook heel toepasselijk :j ).

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 20:15

:o :o :o uhm heb even een andere genomen omdat uhm :o :o die zo'n grote gesp op het neusbeen heeft :o :o

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 20:17

Oooooh, hahaha! :D Kon je nog wel zo'n minihalstertje vinden dan?

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 20:19

ja had er nog een liggen daar heb de gesp van af geknipt en toen de boel vast genaaid en dat durfde ik met de mooi van wonder niet te doen. Dit is een oude dus dat geeft niet.
Haar neusje begint netmooi te helen de wond is weg en er groeid overal weer haar (ook op haar billen ;) )

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 20:26

Ah zo! Heb je helemaal zitten knutselen ook nog :D
Fijn dat alles zo mooi begint weg te trekken. Wordt ze NOG knapper!

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 20:23

zo weer filmpjes hoor maar de ene is nogal lang dus het uploaden duurt even

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 20:52

Oooooeeee, kan niet wachten :):)

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 21:02

het is er een van 7 min en ppfff zit nu op 20% upload

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 21:04

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 21:24

Hahaha! Ze is echt maatjes met Banjer he? Lekker speluh :):)
En wat wordt ze groot en mooooooooiiiii :+: