Ieniemini zeer speciaal veulentje op komst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Moon_light94

Re: Ieniemini zeer speciaal veulentje op komst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 19:57

Wat een leuk filmpje! Ben echt benieuwd wanneer het veulen komt :D

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 19:59

Ja!!! Daar zit een klein Silverado'tje in of een mini-Lola! In ieder geval, een levendig veulentje! :D

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 20:00

Nog wat buikfoto´s. Ik moet zeggen, haar buikje is toch best bescheiden als ik andere soms zie.

Buikje met 301 (of 331) dagen dracht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog eens die andere video in een goede link

En voor de konijnfans ;) , hier konijn als babykonijtje samen met haar zus.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:04

Echt práchtig zoals ze bij jullie in de tuin staat zeg! En die buik, daar zit zéker wat in! :D

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:04

Mischien is t al gevraagd maar wat vinden je buren ervan dat er een kleintke in de tuin staat?
Wat een lieverd is het!!!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 20:10

Ik ben vooraf bij alle aangelegen buren langs geweest (dat zijn er drie, iedere kant van de tuin grenzen buren). Ik heb ze het uitgelegd, hoe en waarom, en ze vonden het allemaal geen probleem en harstikke leuk zelfs!
We hebben afgesproken dat als ze ergens last van hebben ze dat komen melden zodat wij er wat aan kunnen doen :-).

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:10

Fijn, zulke buren!! :) :)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:11

Super zeg!!!
En je mest afvoer gaat in de groen bak zeker?
Dat filmpje is zo grappig ren bok bok.....

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 20:15

Nee de mest brengen we naar de boerderij van mijn schoonouders, daar staan onze andere paarden ook :-).
Ik mest meerdere keren per dag uit en doe dit in een plastic zak die ik dichtknoop. Dit is goed te doen met van die hele kleine mesthoopjes ;). En als de zak vol is brengen we die weg.
De plas haal ik eens per drie dagen uit de box, dat valt me reuze mee, het is altijd een fijn droog zaagselbed eigenlijk. Er gaat zo´n baal zaagsel per week in, soms niet eens.

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 22:33

Dat filmpje dat ze aan t rennen is... Geweldig! Haha echt te lief gewoon!
Ik kijk meerdere keren per dag! Vind het heel leuk dat je zoveel foto's en filmpjes plaatst! dank je daarvoor!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 23:00

Heb net even al je posts terug gelezen, geweldig joh! :D
Echt een mooie oplossing zo in de tuin, geweldig stel zo samen, broer (zus) konijn en pony.
En super dat de buren er ook geen probleem mee hebben! :)

Ik hou het topic in de gaten!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 23:04

Pepper1 schreef:
Dat filmpje dat ze aan t rennen is... Geweldig! Haha echt te lief gewoon!
Ik kijk meerdere keren per dag! Vind het heel leuk dat je zoveel foto's en filmpjes plaatst! dank je daarvoor!

inderdaad, dank je dat we mee mogen genieten! Jouw beestenboel zorgt elke dag voor een glimlach op mijn gezicht! :j

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 23:30

Oh oh it's alive!!!!
Hoe schattig is dat toch, zo'n klein pluizebolletje wat straks een inieminie ukkiepukkeltje eruit gaat persen.

buukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 00:09

Ik vind het TE schattig!!

Marnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 00:27

Hoop zo dat de webcam gaat lukken. Kunnen we heerlijk gluren bij je Ieniemini en dat ontzettend leuke konijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 08:46

Ik heb vannacht over Lola gedroomd :')

Je had bezoek en toen die eindelijk wegwaren keek je naar buiten... en toen bleek Lola aan het veulenen te zijn. Ik was er blijkbaar ook en ik zei; "Oh, het is er al!" maar toen bleek dat alleen de voorkant te zijn (wel opgedroogd en alles) en Lola stond er gewoon bij :') en toen werd de rest geboren en veulen rende meteen rond, en toen kwam er nog een, en NOG EEN! _O-

Arme Lola :')

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 09:31

Zo leuk al die reacties :-). Bedankt.

Ja ik ben nogal van het overal foto´s en filmpje van maken, je wilt niet weten hoeveel foto´s ik van mijn dochtertje op de computer heb, bijna van elke dag tientallen :o. Maar dat resulteert wel in prachtige fotoboeken met echt schitterende foto´s, ik kies dan de mooiste van de tig uit, en ik kijk het ook vaak terug, nu al haha (ze is pas 2 jaar).
Ik heb wel bijna alle momenten vastgelegd die ik graag voor altijd wil herinneren. En zo doe ik dat bij Lola nu ook. Het is zo speciaal allemaal, ik geniet er nu van (ondanks de bezorgdheid) maar later als ik alle foto´s en filmpjes terug kijk kan ik er weer extra van genieten :-).

Lola haar uier is nu weer dikker, en haar doos lijkt ook een stuk meer gezwollen als gister. Maar het is ochtend en ze heeft snachts op stal gestaan en dan is alles meestal een stuk gezwollener. Dus vanavond maar kijken of het zo gebleven is of weer afgenomen is.
Ze slaapt wel echt veel, ze ligt heerlijk, af en toe ligt ze rechtop (beentjes onder het lichaam gevouwen) en af en toe gaat ze op haar zijkant liggen. Ik moest vannacht echt goed kijken of dit nou niet stiekum weeen waren, maar uiteindelijk bleef ze zolang rustig op haar zijkant liggen dat het niet anders kon dandat ze lekker lag te slapen :-).

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 09:37

Wat is het toch een heeeeeerlijk bolleke!!! Dat filmpje dat ze rent en bokt, heb ik echt iets van oggosh, het is net een echt paardje!*smelt* (is het uiteraard ook, maar ze heeft zooooon hoge aaibaarheidsfactor, het is echt zo'n drolleke dat je de hele dag op schoot zou willen hebben..) <3 . Oei, mijn Penny kant komt nu wel heeeeel erg boven... _O-

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:39

Manda schreef:
Ze slaapt wel echt veel, ze ligt heerlijk, af en toe ligt ze rechtop (beentjes onder het lichaam gevouwen) en af en toe gaat ze op haar zijkant liggen. Ik moest vannacht echt goed kijken of dit nou niet stiekum weeen waren, maar uiteindelijk bleef ze zolang rustig op haar zijkant liggen dat het niet anders kon dandat ze lekker lag te slapen :-).

dan heb je straks ook niet zoveel aan het birthalarm, die gaat dan elke keer af als ze languit gaat liggen.

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:40

Ben erg benieuwd wat daaruit komt rollen. Wat een oplossing , in de tuin. :D Hopelijk blijft het weer een beetje goed, anders heb je straks geen tuin meer over. Succes met wachten.

yashilha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 14:14

Ben heel benieuwd
Word wel steeds spannender nu ;)

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 14:21

ohh wat spannend
en wat leuk in de tuin.
leuk gedaan
en de nijn hihi

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 15:04

yvonnedv schreef:
dan heb je straks ook niet zoveel aan het birthalarm, die gaat dan elke keer af als ze languit gaat liggen.

Daarom ben ik blij met de camera. En ik kan gewoon gaan slapen zonder bezorgd te zijn dat ik te laat ben met kijken. Teminste, ik hoef mijn wekker niet te zetten, ik word vanzelf gewekt ;). En er zit ook een slaapstand op geloof ik.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 15:33

De uier vandaag, met 302 of 332 dagen dracht.

Afbeelding

Afbeelding

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:57

Wat leuk dit topic! Ben er een uur mee ezig geweest om alles te lezen! Maar nu ben ik voorlopig weer bij ;) Ben ebnieuwd wanneer het veulen komt! Sterkte met de bvalling voor de mama, en wat een lief gezichtis het, nijn met lola!