En wat een leukerd heb je gekocht. Wel erggg jaloers op het weer daar.
Ben het weer van hier zo kitsbeu.
Quality studeert inmiddels voor mammoet.
Nu:

En in september..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marije112 schreef:Heel veel veranderd! Waar zijn de Anky en Eurostar pads?!

Groeien ze mij te hard voor. Ik reed vroeger ook lekker standaard met m'n witte blokjes dekje en geen glitters. Nu rijdt ik iets luxer maar niet te overdreven haha!
Wat fijn dat Shelby zo braaf is bij het verkeer!
Ze gaat aankomende zomer naar de keuring, dan moet ze een wit hoofdstel in. Zodoende wou ik even oefenen. Nou ook dat was prima. Ze heeft zo 3 a 5 minuten even aan de hand gestapt. Ik wil haar pas met 4 jaar onder het zadel beleren wegens haar grootte. Ze zal wel volgend jaar voor de kar beleerd worden

Ik heb altijd bruin gewild en het nooit gedaan en ik dacht bij deze "Nu ga ik het doen". Ik koop het liefst 2der hands of dingen met zo veel mogelijk "korting" Heb al een gehele dekjes collectie die ik nu aan het ruilen ben en verkopen ben een deel wat te felle kleuren aan het verkopen (dressuur of kleuren die ik denk niet bij haar passende te zijn). ps. Pepper word voor de eventing/spring sport dalijk ingezet natuurlijk als ze het leuk vind
Mijn excuus wel is dat ik alles voor ongv 50% minder heb hoeven te betalen

dan moet je Rambo hebben 
!
. Dure sport
, ze is prachtig!
.
Haley wordt ook pas beleerd als ze minimaal 4 jaar is. Dus wij hebben totaal geen haast
Een dikke knie kan zoveel zijn. En een ontsteking in het bot wil je echt niet. Ik zou denk ik een foto laten maken. Dat zijn de kosten niet en dan zou ik gewoon kunnen slapen s'nachts.
Vandaag heb ik een recuptex deken voor haar gekocht. Ik vind haar wat jong voor therapiedekens maar ze heeft snel last van verzuring in haar spieren bij kou en regen. Ze vond het lekker én zo'n fel kleurtje staat haar goed. 
. Ik zou ook direct foto's maken, al is het maar om het ergste uit te sluiten.

Ik had er inderdaad ook niks mee gedaan. Ze is niet kreupel en het is geen dikke bal met vocht. Dit gaat wel over
Leuk dat je volgend jaar sowieso naar de keuring gaat. Ik snap je wbt premies. Ik ga vaak voor de lol. Ik vind keuringen altijd erg leuk en leuke sfeer hebben. En ze leren er van, even met de trailer, andere omgeving e.d.
Hier ook maatje cob. Al vanaf de zomer eigenlijk
Daarnaast als ik dan wel bel weten ze ook dat het menes is..
Ik wil juist wel een leuke A pony erbij kopen hoor
Hopelijk vind ze paarden leuk haha.
En daar moet ik naar luisteren. Dus ophouden en niet overvragen