Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AnimalFriend schreef:Jammer dat je niks gewonnen hebt, maar snap dat je trots bent, is heel wat voor zo'n kleintje een keuring! Ik heb het begin van je vlog gekeken, wat een prachtig bruin halster heb je voor hem! Waar heb je die vandaan?

en ik wil hem natuurlijk absoluut niet alleen hebben staan, dus het is op zoek gaan naar iemand met ook een hengstenveulen die hier een plekje voor zoekt, of op zelf op zoek naar een andere plek voor hem
zoooo jammer!

sommige hengsten weten inderdaad niet eens dat ze hengst zijn haha, maar ik snap wel dat staleigenaars liever het risico niet nemen om er eentje tussen de merries te gooien. Alles zelf kunnen regelen en beslissen is wel ideaal in zulke situaties!
merk dat de oudere paarden vaak wel wat 'toleranter' en opener zijn naar de jonkies en dat snel goed komt.
het komt sowieso wel in orde, maar het is zo'n gedoe haha. Met m'n oudere paarden nooit problemen gehad met geschikte stalling te vinden
de opfok waar de jouwe naartoe gaat klinkt inderdaad wel fijn ja!