Gefeliciteerd!
Knappe poowniejs
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gefeliciteerd!
Op de keuring zijn er ook nog twee bokkers hallo komen zeggen(en een gezellige Déjà Vu eigenaren club kunnen starten
), super leuk!
).

Iets met twee linkerhanden...

. Mocht ik nog foto's tegenkomen van haar showtje zal ik ze later nog plaatsen.

en volgens mij moeten bij de meeste keuringen de moeders in de ring aanwezig zijn bij veulens ondertussen ivm welzijn, wat ik inderdaad ook erg belangrijk vind. Bij het NAS en de mini's is het in ieder geval verplicht.

, al hoor ik volgens mij ook bij de kudde in haar ogen dus volgens Vu was ze onder toezicht

).
. Foto's maken met drie paarden valt meestal al niet mee, laat staan als je een draakje van een veulen ertussen hebt zitten..

)
En Pas staat er toch nog gezellig op hoor
Kirs en Vu ook allebei in schriktrainingzeiltjeblauwe halsters, matchend bij jouw gympen. Ik vind jullie zo leuk

. Maar er zullen wat minder activiteiten plaatsvinden die het posten waard zijn.
). Maar blijkbaar kunnen ze niet met en niet zonder elkaar, want ze gingen compleet uit hun plaat toen ik het even voor vijf minuten wilde oefenen.
). Dus daar zal ik nog wel over updaten hoe het gaat.
toen de verschillende stallen opeens groot drama waren
. Tijdens het uitmesten loopt ze ook geregeld in de weg omdat ze de stallen wil onderzoeken terwijl moeders ergens in het verste weiland loopt. Maar dat is natuurlijk allemaal op eigen initiatief..