Ja waarschijnlijk, een bles is dacht ik al een uiting van sabino. Maar dat Djune ook een bles en witte onderlip heeft vind ik niet verbazingwekkend met 2 ouders met bles
Ja, als het me financieel lukt ga ik haar zeker houden.
Ben heel erg fier op haar. Halster aandoen was zo'n groot probleem, ze maakte een heel drama en met 3 man moesten we haar tegenhouden en dan nog moest het snel gaan. Gisteren kon ik gewoon zonder probleem haar halster aandoen en bleef ze mooi stil staan.
Al een tijdje niet wezen kijken maar wat een prachtig veulen! Ze doen het goed samen Hele mooie foto's ook. Fit energiek ponieke
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-14 21:09
Ik ben zo fier op kleine Djune
Zoals verteld heb ik heel veel problemen gehad met het halster aandoen bij Djune... Daarom ben ik beginnen oefenen met een halster er over te doen, zodat ik haar wel kon vast houden. Nu doet ze het zooo geweldig goed. Als ze haar halster weer uit heeft gekregen, kan ik het zonder enkel probleem terug aandoen.
Dit de manier waarop we oefenen. Hier deed ik het riempje eens echt over haar oren, daar reageerde ze echt niet slecht op zoals je kan zien in het fimpje. maar als ze niets aan heeft, doe ik nog wel het riempje los...
Verder ben ik ook stilletjes begonnen met andere mini oefeningetjes. Zo heeft Djune gisteren een jas op haar rug liggen, zonder dat ze er raar op reageerde. Terwijl ze 5 min ervoor ervan ging lopen als ik er nog maar mee in de buurt kwam.