Nee, zal zo eens even heen en dreigen al het voer weg te halen als ze niet opschiet... Zal fototoestel meenemen, wel weer eens tijd voor een tiet check-up foto. Ik zal wel even zwaaien voor het geval er nog kijkers zijn.
Ze moet inderdaad wel een beetje opschieten, want ik heb nog maar 13 dagen die gratis app om flashplayer af te spelen
Ik gok trouwens op moederdag, zodat ze jouw moeder een wolk van een meisjesveulen gaat geven
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-13 22:25
Haha nou sneller dan dit lukt niet
Ter vergelijking, uier van 2 mei:
En net: Wat een ranzig ding eigenlijk..
Bij klink-check viel mij op dat ze een beetje slijm aan het verliezen is.. Maar even in een link, kan als schokkend ervaren worden http://www.abbytales.nl/bokt/kling08may.jpg Even aan geroken, maar stink absoluut niet.. En aangezien Joy ook alles behalve ziek ik, ga ik er voor nu maar van uit dat het geen kwaad kan... Maar nog niet eerder gezien bij een merrie die nog moet bevallen, meer iets voor erna eigenlijk..
Oja, en wat jullie zagen vliegen, zijn onze nieuwe stalbewoners:
Ze kunnen een slijmprop verliezen voor de bevalling, zal dat het misschien zijn? In het dikke buiken-topic werd sowieso vaker genoemd dat merries af en toe een beetje slijm verliezen in de dagen/weken voor de bevalling
_KaWi_
Geplaatst: 08-05-13 22:29
Spannend!
miranda1967
Geplaatst: 08-05-13 22:31
uiers vind ik nog niet vol genoeg en harsen ook nog niet ,ik denk zelf als ik het vergelijk met de andere merrie's die ik heb gevolgd dat het nog wel een paar dagen duurt dag of 5 gok ik ..